اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی بشرویه:

سیل به جاده‌های بشرویه خسارت زد

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه گفت: در سیل اخیر بالغ بر 160 میلیون ریال به جاده‌های شهرستان خسارت وارد شد که بازسازی و مرمت آن نیاز به اختصاص اعتبار دارد.

سیل به جاده‌های بشرویه خسارت زد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محسن زیبائیان در بررسی عملکرد نوروزی اداره راه در دفتر خبرگزاری فارس اظهار کرد: با هدف ایمنی راه‌ها و ارتقای ضریب ایمنی سفر، طرح نوروزی راهداری از 25 اسفندماه تا 20 فروردین ماه به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت شهرستان بشرویه که در مسیر تردد مسافران و زائران حضرت ثامن‌الحجج(ع) است، در محورهای مواصلاتی میزان تردد خودروها و حضور مسافران به ویژه در ایام نوروز افزایش می‌یابد که بدین منظور دو گشت راهداری به محورهای مواصلاتی شهرستان اعزام و به مسافران و حادثه‌دیدگان حوادث ترافیکی ارائه خدمات کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه افزود: در طرح نوروزی راهداری 33 نفر از پرسنل اداره راه و شهرسازی بشرویه در جاده‌ها حاضر شده و در شرایط نامساعد جوی و اختلال در رفت‌و‌آمدها امدادرسانی کردند.

زیبائیان یادآور شد: گشت‌های راهداری با تجهیزات کامل در محور بشرویه - فردوس، بشرویه-ارسک - دیهوک و محور بشرویه - طبس به مسافران خدمت‌رسانی کردند.

نصب 5 چراغ پلیس مجازی در محورهای اصلی بشرویه

وی از نصب پنج چراغ پلیس مجازی در محورهای اصلی بشرویه خبر داد و گفت: اجرای شیب شیروانی در جاده‌های اصلی، آماده‌سازی محورها، لکه‌گیری آسفالت و شستشوی علائم و تابلوها از جمله اقداماتی است که در روزهای پایانی سال برای اجرای طرح نوروزی انجام شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه اذعان داشت: طی ایام نوروز چهار مورد واژگونی خودرو در حوزه‌های استحفاظی شهرستان گزارش شد که علت این حوادث خواب‌آلودگی و انحراف به چپ اعلام شده است.

زیبائیان تصریح کرد: با وجود حجم بالای خودروها و مسافران در جاده‌های شهرستان هیچگونه تصادف منجر به فوت نداشته‌ایم.

خسارت 16 میلیونی سیل به جاده‌های شهرستان بشرویه

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل در محورهای شهرستان بشرویه افزود: در پی جاری شدن سیل محورهای اصلی شهرستان به ویژه محور بشرویه - ارسک-دیهوک و ارسک - رقه مسدود شد که نیروهای راهداری بلافاصله در محل حاضر شده و با بررسی مسائل ایمنی ضمن بازگشایی مسیر به مسافران کمک کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه عنوان کرد: در سیل اخیر بالغ بر 16 میلیون تومان به جاده‌های شهرستان خسارت وارد شد که بازسازی و مرمت آن نیاز به اختصاص اعتبار دارد.

انتهای پیام/69006/و40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول