اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل خبر داد

تهیه طرح جامع خدمات رفاهی اردبیل – سرچم تا یک ماه آینده

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: اداره کل حمل و نقل و راه و شهرسازی موظف هستند طرح جامع خدمات رفاهی در مسیر اردبیل – سرچم را تا یک ماه آینده تهیه و تدوین کنند تا در جلسه شورای برنامه‌ریزی به تصویب رسیده و عملیاتی شود.

تهیه طرح جامع خدمات رفاهی اردبیل – سرچم تا یک ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میر‌جعفریان صبح امروز در جلسه هماهنگی احداث مجتمع‌های خدماتی – رفاهی محور اردبیل – سرچم اظهار داشت: در طول 178 کیلومتر از این مسیر باید با نظارت پلیس راه، میراث فرهنگی و فرمانداران دو شهر خلخال و کوثر جانمایی و مکان‌یابی برای احداث مجتمع‌های خدماتی بین راهی صورت گیرد تا شاهد احداث و راه‌اندازی این مجتمع‌ها باشیم.

وی ضرورت احداث نمازخانه، پلیس راه، محل استقرار اورژانس، راهداری و مجموعه پایگاه‌های هلال احمر را ضروری اعلام کرد و گفت: باید از محل اعتبارات استانی و دستگاه‌های مختلف در این زمینه کمک گرفته شود تا در یک طرح جامع، نسخه واحد و مکان‌یابی مناسب تمامی این مجموعه‌های خدماتی و رفاهی در مسیر اردبیل – سرچم راه‌اندازی شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: ما در سال گذشته از منابع دولتی مقدار کمی برای راه‌اندازی این مجموعه‌ها کمک کردیم و امسال نیز سعی خواهد شد با جانمایی مناسب این کمک‌ها تامین شده تا مجتمع‌های مناسب در این مسیر راه‌اندازی شود.

میر‌جعفریان تصریح کرد: بدون نگاه به محدوده شهرستانی باید این ارائه خدمات در دستور کار قرار گیرد و ما حتی معتقدیم در طول این مسیر حتی در محدوده استان‌های زنجان و آذربایجان شرقی نیز می‌توان به مسافران ارائه خدمات کرد.

این مسئول یادآور شد: در طول مسیر باید هدف‌گذاری‌ها و جانمایی مکان اجرای طرح حتی در کیلومتر‌شمار‌ها باید به گونه‌ای باشد تا افراد از این خدمات بتوانند بهره لازم را ببرند.

کاهش تصادفات نوروزی در سرچم نتیجه هماهنگی بیشتر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ایام تعطیلات نوروزی با همدلی و هماهنگی، اعمال محدودیت تردد کامیون‌های سنگین و اطلاع‌رسانی خوب رسانه‌ها یک سفر کم خطر و ایمنی را شاهد بودیم که ضمن رعایت قوانین از سوی رانندگان آرامش و آسایش مسافران حاصل شد.

میر‌جعفریان تاکید کرد: هر چند برخی از رانندگان قانون‌گریز و متخلف همچنان سعی می‌کنند حادثه‌آفرینی کنند، اما با حضور پلیس راه و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در این ایام کم حادثه‌ترین نوروز را در این محور سپری کردیم.

وی فعال بودن چندین مجموعه خدماتی در این محور و ضرورت تکمیل دو مجتمع در حال احداث بین راهی در محور اردبیل – سرچم را خاطرنشان کرد و ادامه داد: نباید در صدور مجوز و دریافت استعلام‌ها بیش از یک ماه تاخیر به وجود آید و بنده از دستگاه‌های متولی می‌خواهم در صورت پاسخ دیرهنگام به استعلام‌ها به ویژه جهاد کشاورزی و محیط زیست از طریق معاونت عمرانی این موضوع را پیگیری کنند تا ما در قالب کارگروه زیربنایی و صدور مجوزهای تبصره یک ماده یک این امر را پیگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: هیچ لزومی ندارد که استعلام در احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و حضور سرمایه‌گذاران با تاخیر و تعلل روبرو شود بلکه باید در حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تلاش کنیم صدور مجوزها به سهولت انجام شده و نواقص احتمالی نیز با نشست‌هایی که برگزار می‌شود به سرعت حل شود.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول