اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

درمانگاه شبانه‌روزی خلخال سوم خرداد به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان خلخال گفت: همزمان با سالروز آزاد‌سازی خرمشهر درمانگاه شبانه‌روزی خلخال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

درمانگاه شبانه‌روزی خلخال سوم خرداد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در بازدید از پروژه درمانگاه شبانه‌روزی در حال احداث شهرستان خلخال اظهار داشت: این درمانگاه توسط بخش خصوصی و پزشکان شهرستان در خیابان شهید مظفر عزیزی با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در زیربنایی به مساحت 2 هزار و 700 متر‌مربع در هفت طبقه در مرکز شهر خلخال در حال احداث است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از این مجموعه نیاز درمانی شهروندان خلخالی و سایر مناطق روستایی و شهری با مراجعه به این مرکز درمانی برطرف شده و مشکلات موجود در این زمینه مرتفع شود.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: این درمانگاه شبانه‌روزی شامل مجموعه‌هایی همچون داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، بخش جراحی‌های محدود، درمانگاه، سونوگرافی، فیزیوتراپی، پارکینگ و سایر امکانات و مطب‌های تخصصی می‌باشد.

محمدی بیان داشت: تاکنون برای ساخت این مجموعه 30 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل و بهره‌برداری آن 10 میلیارد ریال دیگر نیاز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با تقدیر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی این درمانگاه تصریح کرد: مجموعه ساخته شده یکی از واحدهای بهداشتی و درمانی بی‌نظیر بعد از مرکز اردبیل در بین مراکز شهرستان‌ها خواهد بود که به شهروندان و اهالی خلخال ارائه خدمات خواهد کرد.

انتهای ‌پیام/62008/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول