اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

مهاجرت به روستاهای خلخال آغاز شده است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: طرح‌های مقاوم‌سازی و آبادانی روستاها باعث شده است که مهاجرت معکوس به روستاهای شهرستان خلخال آغاز شود.

مهاجرت به روستاهای خلخال آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در نشست با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خلخال به مناسبت سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 امام (ره) اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی خدمت در روستاها و ساخت و سازهای این منطقه را بر عهده دارد.

محمدی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توصیه‌های امام خمینی (ره) را در ساخت مسکن محرومان و نیازمندان محقق کرده و این رویکرد همچنان باید با شتاب در روستا ادامه یابد و مقاوم‌سازی و بهسازی واحدها در روستاها موجب جلوگیری از بروز حوادث ناگوار می‌شود.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: هدف از ساخت مسکن در روستاها فقط کار عمرانی و ساختمانی نیست بلکه در این ساخت و سازها اصول فنی و مقاوم‌سازی این واحدها در برابر حوادث نیز مدنظر است.

این مسئول تصریح کرد: طرح‌های مقاوم‌سازی و آبادانی روستاها باعث شده است که مهاجرت معکوس به روستاهای شهرستان خلخال آغاز شود.

فرماندار شهرستان خلخال افزود: امیدواریم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنان با تلاش مضاعف خود، کار آبادانی در روستاها را ادامه دهد.

محمدی با تقدیر از کارکنان زحمتکش و پرتلاش این نهاد انقلابی ادامه داد: نهادی که توصیه‌های امام خمینی (ره) را سرلوحه اعمال خود قرار داده است باید با گام‌های استوار در راه تحقق هر چه بیشتر اهداف امام خمینی (ره) یعنی ساخت مسکن برای نیازمندان و محرومان جامعه و تلاش برای آبادانی کشور تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تسهیلات مقاوم‌سازی در سال گذشته در شهرستان خلخال بیش از 600 واحد بود که در حوزه مقاوم‌سازی این ضریب 100 درصد محقق شده است و روستاهای شهرستان خلخال چهره‌ای آبادتر به خود گرفته‌اند.

انتهای پیام/62008/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول