اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

برگزاری جشنواره «خلخال در آیینه رسانه‌ها» در اردیبهشت

فرماندار خلخال گفت: جشنواره «خلخال در آیینه رسانه‌ها» اول اردیبهشت ماه 92 در خلخال برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره «خلخال در آیینه رسانه‌ها» در اردیبهشت

هوشنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اهالی رسانه، مطبوعات و خبرگزاری‌ها، حضوری توانمند و فعال در این جشنواره داشتند و با ارسال آثار خود در خصوص خلخال به دبیرخانه این جشنواره ما را در برگزاری این جشنواره یاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه این جشنواره با هدف معرفی توانمندی‌های شهرستان خلخال و نقش رسانه در معرفی این توانمندی‌ها از یک سال پیش کار خود را در شهرستان خلخال آغاز کرده و با برگزاری جشنواره «خلخال در آیینه رسانه‌ها» از خبرنگاران با آثار برتر در انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان تجلیل می‌کند.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: تاکنون بیش از 50 اثر در حوزه معرفی خلخال اعم از خبر، گزارش خبری، عکس و مقاله به دبیرخانه ارسال شده است که اول اردیبهشت ماه نیز این جشنواره در خلخال برگزار خواهد شد.

محمدی با تقدیر از فعالیت خبرگزاری فارس در استان اردبیل گفت: این خبرگزاری با بیشترین تعداد خبر در حوزه معرفی شهرستان خلخال خدمات شایانی را انجام داده است و البته سایر خبرگزاری‌ها نیز در این حوزه فعال بوده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: پس از بررسی آثار ارسالی به این جشنواره و پس از داوری توسط داوران مجرب آثار برگزیده معرفی شده و در جشنواره‌ای که در اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد از نفرات برتر و برگزیده تجلیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به رسالت اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرگزاری‌ها در بیان واقعیت‌های جامعه ادامه داد: رسانه‌ها به عنوان بازویی توانمند در کنار مسئولان در جهت توسعه همه جانبه و بیان مشکلات نقش اساسی دارند که جا دارد از زحمات شبانه‌روزی اهالی خبر و رسانه تقدیر و تشکر کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هم‌اکنون آثاری از صدا و سیما، خبرگزاری‌های فارس، جمهوری اسلامی، خبرگزاری بین‌المللی پیام ‌کوتاه نسیم اردبیل، سایت تحلیلی ازناو و سایر مطبوعات و نشریات استان به دبیرخانه جشنواره خلخال در آیینه رسانه‌ها رسیده است.

انتهای پیام/62008/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول