اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

آمادگی خلخال برای برگزاری مطلوب انتخابات ریاست جمهوری

فرماندار خلخال گفت: شهرستان خلخال مانند سال‌های گذشته آماده برگزاری پرشور و مطلوب انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاست.

آمادگی خلخال برای برگزاری مطلوب انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار داشت: با توجه به اینکه سال 92 که از سوی مقام معظم رهبری با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گرفته است همه مسئولان شهرستان خلخال و مردم این منطقه در راستای منویات مقام معظم رهبری در تلاش هستند تا حماسه‌ای عظیم را در زمینه سیاسی و اقتصادی خلق کنند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا تلاش‌های ستاد انتخابات شهرستان خلخال برای برگزاری انتخاباتی حماسی و پرشور در شهرستان آغاز شده که از اوایل سال جدید شاهد برگزاری جلسات و ایجاد هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری هر چه مناسب و بهتر انتخابات در این شهرستان هستیم.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: با توجه به برگزاری انتخابات در سال‌های گذشته اگر چه مشارکت در سال 88 به 40 میلیون نفر رسید ولی ما تلاش خواهیم کرد که این ضریب در انتخابات‌های پیش‌رو به بیش از 50 میلیون نفر افزایش یابد.

محمدی گفت: اصلی‌ترین و اساسی‌ترین نقش را در انتخابات مردم به عهده دارند و هر جا که مردم حضور داشته باشند و با مسئولان همکاری و تعامل داشته باشند کارها مطلوب و شایسته پیش می‌رود.

خلخال زیر‌پوشش سیمای دیجیتال قرار می‌گیرد

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: شهرستان خلخال تا اردیبهشت ماه سال 92 زیر پوشش سیمای دیجیتال صدا و سیما قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال افزود: با توجه به اینکه از مدت‌ها پیش مردم شهرستان خلخال نیازمند دریافت شبکه‌های استانی و سیمای دیجیتال بودند با پیگیری‌های لازم از طریق استانداری اردبیل و توجهات ویژه استاندار اردبیل به این امر و تلاش‌های همکاران فنی در صدا و سیمای مرکز اردبیل این امر محقق شده و در اردیبهشت ماه شهرستان خلخال زیر پوشش سیمای دیجیتال قرار خواهد گرفت.

محمدی همچنین با اشاره به زلزله اخیر در استان بوشهر و اعلام همدردی و تسلیت به درگذشتگان این حادثه گفت: زیرساخت‌ها و بسترهای لازم توسط دولت برای مقاوم‌سازی مساکن در روستاهای شهرستان خلخال فراهم شده و در مرحله بعد باید مردم با استقبال از این طرح در روستاها به مقاوم‌سازی و بهسازی واحد‌های خود بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود خطاب به مسئولان شهرستان خلخال تصریح کرد: از مسئولان انتظار داریم در هنگام حضور در روستاها و در دیدار مردم بحث مقاوم‌سازی مساکن روستایی و اثرات مثبت آن را برای مردم بازگو کرده و تبیین کنند تا مردم هر چه بیشتر از این طرح استقبال کرده و موجبات آسایش و آرامش خود را فراهم آورند.

انتهای پیام/62008/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول