اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس خبر داد

احداث تونل خلخال – گیلان با یک میلیارد تومان اعتبار

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک میلیارد تومان برای آغاز فعالیت احداث تونل خلخال – گیلان خبر داد.

احداث تونل خلخال – گیلان با یک میلیارد تومان اعتبار

جلیل جعفری‌بنه ‌خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: الگو قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در تداوم فعالیت‌های انجام گرفته در سال قبل مسئولان دو قوه و نمایندگان مجلس باید در عملی کردن جهاد اقتصادی و سیاسی تلاشی بی‌پایان انجام دهند.

وی عنوان کرد: برداشتن گام‌های اساسی در تحقق اهداف اقتصادی با توجه به شرایط خاصی که کشور در آن واقع شده و نیز ایفای حقوق سیاسی با مشارکت فعالانه و آگاهانه در دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در تحقق جهاد سیاسی بسیار مهم و اساسی است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: با عنایت به پیگیری شبانه‌روزی در سالی که گذشت تلاش‌های متعددی انجام شد تا مشکلات شهرستان‌های خلخال و کوثر روز به روز کاهش یابد و علیرغم مشکلات اعتباری و مالی کشور در سالی که گذشت کاهش اعتبارات به ویژه در حوزه عمرانی مشهود بود اما به رغم آن در حوزه راهسازی و توسعه زیرساخت‌ها کارهای متعددی در حال انجام است.

جعفری‌بنه خلخال به مشکلات اعتباری سدهای کوثر و بفراجرد و همچنین ضرورت احداث چند سد جدید اشاره کرد و ادامه داد: مجوز احداث تونل ارتباطی خلخال و گیلان اخذ شده و سعی کردیم مشکلات اعتباری سدها نیز در حد امکان برطرف شود.

وی از صدور مجوز احداث نیروگاه سیکل ترکیبی، برطرف شدن مشکلات کارخانه سیمان، تلاش برای راه‌اندازی کارخانه پرلیت و فولاد کوثر خبر داد و تصریح کرد: در حوزه آبرسانی به روستاها 18 روستا در خلخال و 10 روستا در کوثر از این نعمت بهره‌مند شدند یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

عضو مجمع یادآور شد: در حوزه راه روستایی بیش از 60 کیلومتر راه روستایی احداث شد و جاده ارتباطی فیروز – خلخال – درام روند پیشرفتی مناسبی پیدا کرد.

جعفری‌بنه خلخال گفت: در حوزه بهداشت و درمان آزمایشگاه کوثر، درمانگاه هشتجین و بیمارستان خلخال به تجهیزات عمل جراحی چشم مجهز شدند.

وی از راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی خلخال و دانشکده‌های فنی و پذیرش دانشجو برای این دانشگاه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری مشکلات موجود برای حضور سرمایه‌گذاران در سایت تفریحی – گردشگری اردبیل مرتفع شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود به نتایج برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خلخال و کوثر و اظهار تمایل بسیاری از سرمایه‌گذاران در این حوزه اشاره کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: ضرورت دارد مسئولان با تسریع در این زمینه و ارائه مشوق‌های لازم بستر حضور بخش خصوصی را فراهم آورند.

انتهای پیام/62003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول