اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

افزایش 15 درصدی ورود گردشگران و مسافران به خلخال

فرماندار خلخال گفت: ورود گردشگران و مسافران به خلخال نسبت به سال 91، 15 درصد افزایش یافته است.

افزایش 15 درصدی ورود گردشگران و مسافران به خلخال

هوشنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار داشت: شهرستان خلخال با داشتن ظرفیت‌های طبیعی، جنگلی و گردشگری امسال شاهد افزایش مسافران و گردشگران بود.

وی تصریح کرد: ورود گردشگر و مسافر به خلخال نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

محمدی با اشاره به اضافه شدن واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی و ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و رغبت آنها برای سرمایه‌گذاری در خلخال خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی شماره دو در شهرستان خلخال ایجاد می‌شود.

این مسئول در مورد بخش‌های تابعه نیز اضافه کرد: به لحاظ اهمیت سرمایه‌گذاری در بخش‌ها و واگذاری زمین از سوی بخشداری به اداره شهرک‌های صنعتی استان در شهر کلور و هشتجین ناحیه‌های صنعتی تاسیس می‌شود.

وی بیان کرد: راه‌ها با اهمیت‌ترین پروژه‌ها را در شهرستان خلخال تشکیل می‌دهند به طوری که وجود راه اصلی می‌تواند بسترهای توسعه جنوب استان را فراهم آورد.

فرماندار خلخال یادآور شد: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل و توجهات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبلغ 30 میلیارد ریال برای جاده خلخال ـ فیروزآباد و 20 میلیارد ریال نیز برای ادامه جاده اصلی خلخال ـ کلور ـ درام اختصاص یافته که با تکمیل این راه‌های اصلی شهرستان خلخال توسعه می‌یابد.

محمدی با تقدیر از جلیل جعفری‌بنه خلخال نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه استانی سفر وزیر 17 هزار تن قیر برای آسفالت راه‌های روستایی شهرستان خلخال و مشگین‌شهر اختصاص یافته که با پیگیری‌های نماینده تلاشگر خلخال این امر محقق شده است.

وی به اختصاص 150 میلیون تومان برای ساخت مسجد مسکن مهر از سوی وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: برای ساخت راه ماسوله و ماجولان قبلا 500 میلیون تومان اختصاص یافته بود که از این مبلغ فقط 50 میلیون تومان آن اختصاص یافته که با پیگیری‌های نماینده و مسئولان شهرستان رقم 500 میلیون تومان تا آخر خرداد ماه پرداخت می‌شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک کمپینگ گردشگری قزل‌اوزن و پاسگاه پلیس راه و سایر امکانات در محدوده شهرستان خلخال ایجاد می‌شود.

فرماندار خلخال در بخش پایانی گفت‌وگوی خود با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار داشت: رقم ریالی اعتبارات استانی سال 91 شهرستان خلخال 164 میلیارد ریال با 220 پروژه بوده است.

انتهای پیام/62008/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول