اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

خیر و برکت بزرگراه امام علی (ع) به کل کشور می‌رسد

امام جمعه شهرری گفت: ساخت بزرگراه امام علی (ع) در شهر تهران کار عظیمی است که خیر و برکت آن نه تنها برای مردم شهر تهران بلکه به کل کشور می‌رسد.

خیر و برکت بزرگراه امام علی (ع) به کل کشور می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سیدعلی شاهچراغی در جریان بازدید از پروژه امتداد بزرگراه امام علی (ع) که با حضور شهردار و قائم مقام شهرداری منطقه 20 انجام شد بر اهمیت این پروژه و اثر بخشی آن از لحاظ اقتصادی و تولید ثروت در جنوب تهران تاکید کرد.

امام جمعه شهرری گفت: امتداد بزرگراه امام علی (ع) در شهر تهران کار عظیمی است که خیر و برکت آن نه تنها برای مردم شهر تهران بلکه به کل کشور می‌رسد و به دور از ترافیک درون شهری تهران به راحتی می‌توانند از شمالی‌ترین نقطه پایتخت به جنوبی‌ترین نقطه آن عزیمت کنند.

وی در ادامه با اشاره به ارادت و علاقه وافر شهروندان تهرانی به مقام بزرگوار عبدالعظیم حسنی (ع) و موانعی همچون دوری مسیر و ترافیک شهری تصریح کرد: فراهم شدن امکانات خوب شهری نظیر بهره‌برداری از امتداد بزرگراه امام علی(ع)، احداث خط 6 متروی تهران در دولت‌آباد و امتداد آن به ضلع جنوب این حرم شریف، نویدی برای مردم شهر تهران است که موجب دسترسی آسان آنها به این مکان مقدس می‌شود.

امام جمعه شهرری اجرای طرح‌های مذکور را افتخاری برای شناساندن قدمت شهرری و تاریخ کشورمان برشمرد و خاطرنشان کرد: شهرری از نظر تاریخی و مذهبی مورد توجه و بازدید گردشگران خارجی و داخلی است که افزایش راه‌های دسترسی موجب توسعه اقتصادی و تولید ثروت در آن می‌شود.

بزرگراه امام علی (ع) سبب رشد 50 درصدی شبکه بزرگراهی ری می‌شود

شهردار منطقه 20 تهران نیز در حاشیه این بازدید گفت: بهره‌برداری از پروژه امتداد بزرگراه امام علی(ع) در این منطقه با شش کیلومتر مسیر، موجب رشد 50 درصدی شبکه بزرگراهی این منطقه می‌شود.

عظیم بابایی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی این بزرگراه رو به پایان است، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای کاهش بار تحمیلی به شرق منطقه که با بهره‌برداری از این بزرگراه ایجاد می‌شود در نظر گرفته شده که اتصال بزرگراه امام علی(ع) به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و توسعه شبکه معابر شهری منتهی به این بزرگراه از جمله آن است. 

انتهای پیام/2462/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول