اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خبر داد

بازدیدهای سرزده از مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان کنگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان از بازدیدهای سرزده از مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان کنگان در سال جاری خبر داد.

بازدیدهای سرزده از مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان زینب حسینی صبح امروز در بازدید سرزده از مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان کنگان اظهار داشت: توجه به سلامتی و بهداشت در جامعه امری مهم و ارزشمند است و باید توجه بیشتر و مؤثرتری در این مسیر داشته باشیم.

وی افزود: شبکه بهداشت کنگان طی ایام نوروز نسبت به کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اهتمام جدی داشت و این امر رضایت خاطر شهروندان و مهمانان را فراهم کرد.

حسینی با اشاره به اهمیت بازدیدهای سرزده خاطر نشان کرد: بازدیدهای سرزده سبب می‌شود که بر روند خدمت‌رسانی به مردم نظارت بیشتر داشته باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل بهداشتی و درمانی، نظارت بر وضعیت خدمات‌رسانی را بررسی و به طور جداگانه به مشکلات پرسنل اعم از پزشک و سایر کادر درمانی رسیدگی کرد و دستورات لازم برای بهبود فرآیند کاری صادر شد.

حسینی هدف از اجرای طرح نظارت سرزده از مراکز تابعه را بررسی میزان آمادگی پرسنل و ارزیابی خدمات ارائه شده به مردم دانست و از استمرار منظم و مستمر این برنامه خبر داد.

وی از تداوم بازدیدهای سرزده از مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان کنگان خبر داد و افزود: بازدیدهای نظارتی و بدون اطلاع قبلی باعث بهبود روند کاری و افزایش روحیه خدمت‌رسانی و رفع سریع و فوری مشکلات پیش رو می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان همچنین خواستار نصب صندوق انتقادات و پیشنهادات در تمام مراکز بهداشتی و درمانی شد تا نظرات مردم را در مورد کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی بدانند و در راستای رفع نواقصات و مشکلات اقدامات لازم را صورت دهند.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول