اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای آشنایی با ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری

مدیران آژانس‌های مسافرتی کرمان از جیرفت بازدید کردند

هیئت مدیره و اعضای انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان کرمان با حضور در جیرفت از نقاط مختلف تاریخی و گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

مدیران آژانس‌های مسافرتی کرمان از جیرفت بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، 45 شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی استان کرمان در قالب یک تور یک‌روزه برای بازدید از ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی این شهرستان صبح امروز وارد جیرفت شدند.

این تور گردشگری یک‌روزه که با حضور جمعی از مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان کرمان برگزار شد، مسئولان آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی استان از نزدیک با ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی شهرستان جیرفت آشنا شدند.

اعضای انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان کرمان با حضور در منطقه باستانی کنارصندل، موزه و شهر قدیمی جیرفت با ظرفیت‌های تاریخی این شهرستان آشنا شدند و برای حضور هر چه بیشتر مسافران و گردشگران در این مناطق بحث و برنامه‌ریزی کردند.

این گروه همچنین از باغ‌های بزرگ کشت صنعت، گلخانه‌های محصولات جالیزی شهرستان جیرفت، منطقه زیبای دره دلفارد و ساردوئیه این شهرستان از نزدیک بازدید و با فرماندار جیرفت دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه ابراهیم غنچه‌پور فرماندار جیرفت با بیان اینکه این شهرستان دارای قدمت تاریخی چند هزار ساله است، بیان داشت: باید با کمک انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان کرمان در راستای معرفی مناطق تاریخی و گردشگری شهرستان جیرفت به دنیا اقدام کنیم.

وی افزود: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان کرمان می‌توانند با معرفی ظرفیت‌های مختلف شهرستان جیرفت زمینه حضور بیشتر مسافران و گردشگران را به این منطقه فراهم کنند.

انتهای پیام/2655/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول