اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

343 مورد بازدید از ساخت و سازهای استان زنجان

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان گفت: سال گذشته بیش از 340 مورد بازدید نظارت کیفی بر ساخت و سازهای استان صورت گرفته است.

343 مورد بازدید از ساخت و سازهای استان زنجان

ابراهیم باقری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: واحد نظارت عالی سازمان نظام مهندسی ساختمان با هشت تیم تخصصی بر ساخت و سازها نظارت دارد.

وی به فعالیت واحد نظارت عالیه اشاره کرد و افزود: واحد نظارت عالیه واحدی نوپا در سازمان نظام مهندسی است که بر کیفیت ساخت و سازهای صورت گرفته نظارت دارد.

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به بازدید‏های صورت گرفته در واحد نظارت عالیه اشاره کرد و یادآور شد: بازدید‏های بسیاری در گروه‏های ساختمانی مختلف صورت گرفته است.

وی فعالیت واحد نظارت عالیه را در راستای اهداف سازمان نظام مهندسی عنوان کرد و ادامه داد: ساختمان‏های ساخته شده در سطح شهر به چهار گروه تقسیم‌بندی می‏شوند.

باقری به بازدیدهای صورت گرفته در ساختمان‏های ساخته شده در گروه «الف» اشاره کرد و افزود: 15 مورد بازدید در این گروه از ساختمان‏های ساخته شده صورت گرفته است.

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه نظارت‏ها در گروه ساختمانی به صورت متراژی نیز برآورد شده است، یادآور شد: 3 هزار و 571 متر مربع بازدید کیفی در گروه «الف» صورت گرفته است.

وی وظایف ستادی واحد نظارت عالیه را در چهارچوب ساختار سازمانی نظام مهندسی عنوان کرد و ادامه داد: این وظایف به شکل مناسبی به صورت درون سازمانی صورت می‏گیرد.

باقری از بازرسی و کنترل ساخت و ساز برنامه‏ریزی شده در زنجان خبر داد و گفت: از وظایف مهم غیر‌ستادی واحد نظارت عالیه کنترل و بازرسی ساخت و سازها است.

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به بازدیدهای صورت گرفته در گروه «ب» ساخت و سازها اشاره کرد و افزود: 223 مورد بازدید در این گروه انجام شده است.

وی به میزان متراژ بازدیدها در گروه «ب» ساختمان‏ها اشاره کرد و تصریح کرد: 170 هزار و 120 متر مربع بازدید در این گروه از ساختمان‏ها انجام شده است.

باقری به بازدیدهای گروه «ج» اشاره کرد و افزود: 102 مورد بازدید در این گروه صورت گرفته که معادل 168 هزار و 883 متر مربع بوده است.

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان از بازدید 3 موردی در گروه ساختمان‏های «د» خبر داد و تاکید کرد: 25 هزار و 125 متر مربع بازدید در این گروه انجام شده است.

وی تلاش‏های صورت گرفته در استان را برای ارتقای وضعیت ساخت و ساز مناسب عنوان کرد و گفت: این تلاش‏ها در سایه همدلی و تعامل صورت گرفته است.

انتهای پیام/73002/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول