اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

بازدید رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان از خبرگزاری فارس

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان از خبرگزاری فارس همدان بازدید کرد.

بازدید رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدامین روحی، رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان از دفتر خبرگزاری فارس در همدان بازدید کرد.

رئیس موتورسواری و اتومبیلرانی همدان دو سالی است که سکاندار این هیئت بوده و به دعوت سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان از دفتر خبرگزاری در استان بازدید کرد.

وی در این بازدید با بخش‌ها و سرویس‌های مختلف و نحوه کار خبرنگاران این خبرگزاری آشنا شد.

 

در این بازدید دو ساعته، رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران سرویس ورزشی خبرگزاری فارس پاسخگوی سؤالات آنان بود.

در این گفت‌و‌گو رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان، در مورد مشکلات پیست موتورسواری مورد نیاز استان برای تمرینات این رشته مهیج، جذب حمایت‌کننده مالی این رشته‌ها، گسترش و تبلیغ برای جذب علاقه‌مندان به این رشته‌‌ها، میزبانی مسابقات منطقه‌ای و کشوری و همچنین میزبانی سمینار‌های تخصصی و داوری و مربیگری سطوح مختلف موتورسواری و اتومبیلرانی توضیحات مفصلی ارائه کرد.

محمدامین روحی از برگزاری مسابقات رالی نقشه‌خوانی در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) خبر داد و گفت: به منظور آموزش نقشه‌خوانی صحیح و اصول رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و رقابتی سالم یک دوره مسابقه اتومبیلرانی ویژه بانوان به صورت خانوادگی به مناسبت گرامیداشت روز زن در شهر همدان برگزار خواهد شد.

در ادامه دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به راه‌اندازی و ایجاد این سرویس برای رشد و گسترش ورزش استان یادآور شد: با توجه به موفقیت انفرادی و تیمی در رشته‌های مختلف ورزشی از سوی ورزشکاران مستعد و خوش‌آتیه همدانی با تقویت سرویس ورزشی خبرگزاری فارس در استان برنامه‌های خوبی را در دستور کار قرار دادیم.

فرشید گل‌محمدی افزود: ارتباط نزدیک مدیرکل، معاونان، مدیر روابط عمومی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان همدان و همچنین رؤسای هیئت‌های ورزشی و مدیران باشگاه‌های مختلف باعث شده تا اخبار ورزشی با سرعت و دقت بیشتری نسبت به قبل بر روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفته و مورد بازدید علاقه‌مندان قرار بگیرد.

وی در پایان با اشاره به تشکیل انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان گفت: تشکیل انجمن ورزشی‌نویسان استان با حضور بیش از 30 خبرنگار و عکاس ورزشی قطعاً موجب تحولات و تغییرات زیادی در بعد انعکاس اخبار ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح استان خواهد شد که این مهم با حمایت و همکاری مسئولان دلسوز ورزش استان محقق می‌شود.

مشروح این گفت‌وگو متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/89020/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول