اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری زنجان:

تعداد بازدید کنندگان از غار کتله‌خور افزایش 100 درصدی داشته است

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری زنجان تعداد بازدید کنندگان غار کتله‌خور را در سال گذشته 12 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد در سال جاری به 28 هزار نفر افزایش یافته است.

تعداد بازدید کنندگان از غار کتله‌خور افزایش 100 درصدی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدمهدی احمدیان شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان با اشاره به منحصر به فرد بودن غار کتله‌خور زنجان اظهار داشت: این غار شرایط خاصی در بین غارهای دنیا دارد.

وی خشک بودن غار کتله‌خور را از ویژگی‌های خاص آن عنوان کرد و افزود: طی یک سال نیم گذشته و از زمان واگذاری اداره آن به سازمان همیاری شهرداری‌ها، این غار به انجمن‌های بین‌المللی متصل شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری زنجان تصریح کرد: طی چند وقت اخیر مبلغان و مسئولان غار کتله‌خور در انجمن‌های علمی مهمی حضور یافته‌اند.

وی به دعوت از گروه‌های مختلف غارنوردی برای بازدید از غار کتله‌خور اشاره و اضافه کرد: نمونه‌های زیستی یافت شده از این غار، به مجامع علمی داخلی و خارجی ارسال شده تا تحقیقات علمی در مورد آنها انجام شود.

احمدیان تاکید کرد: با اقدامات تبلیغی انجام شده تعداد بازدید کنندگان غار کتله‌خور به صورت قابل توجهی افزایش یافته است.

وی تعداد بازدید کنندگان غار کتله‌خور را در سال گذشته 12 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد در سال جاری به 28 هزار نفر افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری زنجان به همکاری مطلوب اداره کل میراث فرهنگی با سازمان همیاری شهرداری‌ها اشاره و تصریح کرد: برنامه‌ریزی و همکاری‌های صورت گرفته به معرفی این اثر طبیعی کمک کرده است.

وی به اقامت شبانه برخی از بازدید کنندگان از غار کتله‌خور در محل اشاره و اضافه کرد: امکانات اقامت شبانه در محل، فراهم شده که به افزایش درآمدهای محلی کمک می‌کند.

انتهای‌پیام/73004/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول