اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان از دفتر خبرگزاری فارس در همدان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس همدان بازدید کرد.

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان از دفتر خبرگزاری فارس در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدجواد زمردیان مدیرکل و بهروز عدالتی مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان پیش از ظهر امروز در خبرگزاری فارس سرپرستی همدان حضور یافت.

در این بازدید دو ساعته که به دعوت سرویس حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس همدان انجام شد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بخش‌ها و سرویس‌های مختلف و نحوه کار خبرنگاران این خبرگزاری آشنا شدند.

مدیر این اداره کل در گفت‌و‌گو با خبرنگاران سرویس حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس پاسخگوی سئوالات آنان بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ضمن تبریک سال نو و تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: رسالت خبر مقدس است و در مملکت جمهوری اسلامی خبرنگاران جزو لاینفک بدنه مدیریتی محسوب می‌شوند و در انعکاس دقیق اخبار و رویدادها همیشه در صحنه هستند.

محمدجواد زمردیان افزود: خبرگزاری فارس در دفاع از آرمان‌ها و ترویج فرهنگ مقدس ارزش‌ها از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و در استان همدان یکی از تأثیرگذارترین رسانه‌های استان لقب گرفته است.

وی با اشاره به پوشش دقیق و به‌هنگام خبرگزاری فارس در برگزاری کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 8 هزار شهید استان همدان خاطرنشان کرد: یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی و به عنوان بزرگترین بزرگداشت شهدای گرانقدر استان کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 8 هزار شهید همدان بود که خبرگزاری فارس در پوشش و انعکاس بسیار عملکرد مطلوب داشته است.

سرپرست دفتر خبرگزاری فارس همدان در ادامه با اشاره به اینکه رسالت اصلی خبرنگاران در انعکاس دقیق و شفاف اخبار و در نهایت صداقت است اظهار داشت: خبرگزاری فارس در شش سال فعالیت اخیر خود در همدان که از تیر ماه سال 86 داشته با سیاست و روش کاری جدید توانسته عملکرد خیلی خوبی در سطح استان داشته باشد.

احسان مطهری‌زاده یادآور شد: خبرگزاری فارس همدان در حال حاضر با 15 خبرنگار فعال در سطح استان موفق شده در همه حوزه‌ها و ادارات و دستگاه‌های اجرایی و دولتی حضور پررنگی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس در پوشش همایش‌ها، جشنواره‌های ملی و بین‌المللی که در سطح استان برگزار شده با تعدد اخبار و گزارشات خود موفق شده به عنوان برترین رسانه استان شناخته شود که ششمین جشنواره زمستانی نمونه‌ای از این فعالیت‌هاست.

مشروح این گفت‌وگو و بازدید متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/89020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول