اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

نظارت 1100 نفر بر انتخابات شهرستان خرم‌دره

فرماندار خرم‌دره گفت: هزار و 100 نفر ناظر و عوامل اجرایی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در خرم‌دره حضور خواهند داشت.

نظارت 1100 نفر بر انتخابات شهرستان خرم‌دره

رحیم نوری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هزار و 100 نفر عوامل اجرایی و ناظر حضور خواهند داشت که مقدمات گزینش آن‌ها از طریق هیئت‌های اجرایی و نظارت در شهرستان در 46 شعبه صندوق اخذ رای انجام می‌شود.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام از کاندیداها به دستور وزیر کشور گفت: مدت زمان ثبت‌نام هیئت‌های اجرایی پنج روز است و در شهرستان خرم‌دره ثبت‌نام از داوطلبان ادامه دارد.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه 30 نفر برای انتخاب هیئت اجرایی انتخابات در فرمانداری شهرستان حضور یافتند، افزود: با همکاری و هماهنگی هیئت نظارت شهرستان از این تعداد هشت نفر به عنوان نفرات اصلی و پنج نفر به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه اجرای کل انتخابات با هیئت اجرایی 11 نفره خواهد بود، ادامه داد: رئیس اداره آموزش و پرورش عضو هیئت اداری، رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان عضو هیئت اداری و فرماندار رئیس هیئت اجرایی و هشت نفر مسئولیت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرم‌دره را خواهند داشت.

نوری‌پور گفت: داوطلبان با کد رهگیری به فرمانداری و بخشداری مرکزی شهرستان مراجعه کنند و کار نهایی ثبت‌نام برای شرکت در چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در ستاد انتخابات شهرستان انجام دهند.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول