اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان مهر:

زیرساخت‌های برگزاری انتخابات رایانه‌ای در مهر فراهم شد

فرماندار شهرستان مهر گفت: زیرساخت‌های لازم به منظور برگزاری انتخابات رایانه‌ای در این شهرستان فراهم شده است.

زیرساخت‌های برگزاری انتخابات رایانه‌ای در مهر فراهم شد

حسینعلی حسین‌شیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهر اظهار داشت: پس از تایید و دعوت از معتمدان، هیئت‌های اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تشکیل و اسامی معتمدان هیئت‌های اجرایی شهرها و بخش‌ها به هیئت نظارت داده شد.

وی افزود: فرآیند تشکیل هیئت اجرایی با انتخاب 30 معتمد شروع و سپس با رای‌گیری، هشت نفر به عنوان معتمد اصلی و پنج نفر به عنوان معتمد علی‌البدل انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان مهر گفت: افرادی که در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام می‌کنند پس از استعلام از مراجع چهارگانه اداره اطلاعات، دادگستری، ثبت احوال و نیروی انتظامی، صلاحیت آنان رسیدگی و به هیئت نظارت ارجاع داده می‌شود که پس از تائید هیئت نظارت به عنوان کاندیدای رسمی به مردم معرفی می‌شوند.

حسین‌شیری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی ابراز داشت: انتظار می‌رود با توجه به هوشمندی که در ملت ایران به ویژه در مردم شهرستان مهر سراغ داریم به حول و قوه الهی این حماسه به معنای حقیقی خود تحقق ‌یابد و شاهد حضور پررنگ و دشمن‌شکن مردم کشورمان در این دوره از انتخابات نیز می‌شویم.

این مسئول گفت: سازوکارهای لازم برای ایجاد فضایی آرام، همراه با احترام به یکدیگر در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان فراهم شده و هر کس با هر سلیقه و گرایش که برابر با ضوابط قانونی حق ثبت نام داشته باشد می‌تواند به عنوان کاندیدا در این انتخابات شرکت کند.

فرماندار شهرستان مهر با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های برگزاری انتخابات رایانه‌ای یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان فراهم شده اذعنا داشت: به منظور امانت و حفظ آرای مردم تدابیر لازم انجام شده و این شهرستان با 68 شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی 24 خرداد ماه امسال آماده اخذ رای از مردم است.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول