اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب تاکید کرد

خلق حماسه‌ای ماندگار با حضور مقتدرانه مردم در انتخابات

امام جمعه سراب با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی، از افرادی که با احساس وظیفه کاندیدای انتخابات شده‌اند تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: انتخابات آینده با حضور مقتدرانه مردم به خلق حماسه‌ای ماندگار تبدیل خواهد شد.

خلق حماسه‌ای ماندگار با حضور مقتدرانه مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار کرد: هرکس با خداوند معامله کند هرگز زیان نخواهد دید.

وی با اشاره به ساخت مصلای بزرگ سراب اظهار کرد: هرکس ذره‌ای نیکی کرده و در راه تحقق ارزش‌های الهی و قرآنی کمکی کرده باشد خداوند اجر و قرب او را خواهد داد.

امام جمعه سراب با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور بازوان توانمند نظام و کشور بوده و باید مورد حمایت و تکریم قرار گیرند.

اکرمی در ادامه به تشریح بخش‌هایی از آثار و تلاش‌های علمی شیخ بهایی پرداخت و افزود: وی نقش زیادی در زنده نگه‌داشتن تشیع داشته و خدمات زیادی به اسلام کرده است.

 اکرمی با اشاره به فرمایشات امام راحل در استقلال حوزه‌های علمیه یادآور شد: هرچند که حوزه‌های علمیه از خدمات دولت‌ها غافل نخواهند ماند اما باب نقد و انتقاد را هم نخواهند بست.

خطیب جمعه سراب گفت: در حادثه طبس امداد غیبی را شاهد شدیم و شن و ماسه طبس به سربازان اسلام تبدیل شدند.

وی به اذعان خود آمریکایی‌ها در این مورد اشاره کرد و افزود: صاحب اصلی انقلاب و نظام حضرت ولیعصر (عج) است.

امام جمعه سراب، سوریه و حزب‌الله لبنان را از حامیان اصلی انقلاب و محور مقاومت توصیف و تصریح کرد: دشمنان اسلام در مهار محور مقاومت ناکام خواهند ماند و پرچم اسلام در اقصی نقاط عالم به اهتزاز در خواهد آمد.

 اکرمی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی، از افرادی که با احساس وظیفه کاندیدای انتخابات شده‌اند تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: انتخابات آینده با حضور مقتدرانه مردم به خلق حماسه‌ای ماندگار تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/60010/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول