اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات قزوین خبر داد

ثبت‌نام یک هزار و 321 نفر در انتخابات شورای شهر و روستای قزوین

جانشین ستاد انتخابات استان قزوین از ثبت‌‌نام یک هزار و 321 نفر برای حضور در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای این استان خبر داد.

ثبت‌نام یک هزار و 321 نفر در انتخابات شورای شهر و روستای قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سید جمال‌الدین حسینی اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و 269 نفر مرد و 52 نفر زن هستند.

وی افزود: همچنین از تعداد یک هزار و 321 نفر کاندیدای ثبت‌نام شده، یک هزار و 22 نفر از مناطق روستایی و 304 نفر نیز از مناطق شهری هستند.

حسینی با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات و ثبت به موقع افرادی که قصد کاندیدا شدن در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا را دارند، بیان کرد: افرادی که قصد دارند در این انتخابات کاندیدا شوند، ضمن ارایه مدارک مورد نیاز، ثبت‌نام خود را به روز آخر موکول نکنند.

جانشین ستاد انتخابات استان قزوین خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از کاندیدا‌ها در فرمانداری‌های استان تا ساعت 18 هر روز امکان‌پذیر است.

چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری 24 خرداد ماه برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/77012/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول