اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کهنوج:

حضور پرشور مردم در انتخابات تیری بر قلب دشمنان است

امام جمعه موقت کهنوج گفت: شرکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تیری بر قلب کشورهایی مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی و همه دشمنان این نظام مقدس جمهوری اسلامی است..

حضور پرشور مردم در انتخابات تیری بر قلب دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام حمید براهویی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت اول اردیبهشت روز شعر و بزرگداشت شاعر بزرگ ایرانی اظهار داشت: می‌توان از شعر در ترویج دین نهایت استفاده را کرد.

وی با گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) بیان داشت: سپاه پاسداران برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

براهویی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام وجود از دستاوردهای این انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) دفاع می‌کند.

 وی خاطر نشان کرد: به اعتراف دشمنان، سپاه پاسداران بزرگترین و کارآمدترین نیروی نظامی در منطقه است.

براهویی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در کارهای فرهنگی و کمک به مناطق محروم حضور پررنگ دارد.

وی مهمترین عوامل موفقیت سپاه را در سه مورد دانست و افزود: خدا محوری و خدا باوری، بصیرت، صبر و تدبیر در تمام امور از جمله عوامل موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت شهر کهنوج با اشاره به برگزاری انتخابات در خرداد ماه سال جاری گفت: مردم همیشه در صحنه نظام جمهوری اسلامی باید بدانند که دشمنان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا در انتخابات میان مردم اختلاف بیندازند و انتخابات را به اغتشاش بکشانند.

وی عنوان کرد: مردم باید عوامل مهمی در انتخاب نامزدها و کاندیدای مورد نظر خود به کار گیرند و کاندیدای مورد نظر ما باید پایبند به قانون و نظام جمهوری اسلامی و آن را قبول داشته باشند و همچنین باید از تفرقه با نامزدهای دیگر دوری کنند و در همه سلایق معتقد به نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که در پرونده آن‌ها خیانت به این نظام مقدس است و با دشمنان در اغتشاشات همکاری داشتند، جایی در این انتخابات ندارند.

براهویی با بیان اینکه دولت آینده باید سیر صعودی و نکات مثبت دولت‌های گذشته را ادامه دهد گفت: شرکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تیری بر قلب کشورهایی مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی و همه دشمنان این نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت کهنوج همچنین کشتار و سرکوب مردم در همه جای دنیا حتی کشور آمریکا را محکوم کرد و در پایان سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا را گرامیداشت. 

انتهای پیام/80010/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول