اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد

مشارکت 4180 نفری برای برگزاری انتخابات در شهرستان اهر

فرماندار اهر از همکاری چهار هزار و 185 نفر به عنوان عوامل دست اندرکار در برگزاری انتخابات آتی خبر داد.

مشارکت 4180 نفری برای برگزاری انتخابات در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری در تمام مناطق شهری و روستایی بخش مرکزی و هوراند این شهرستان در قالب 279 صندوق که از این تعداد 230 صندوق رقابت و 490 صندوق به صورت سیار بوده فراهم شده است.

وی افزود: کارگاه‌های آموزشی و برگزاری جلسات متعدد هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی برای تأمین امکانات لازم تدارک دیده شده و اکیپ‌های هیئت نظارت شوراهای اسلامی، اجرایی و بازرسی در حوزه فعالیت خود برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات اهر گفت: امنیت لازم با همکاری و همراهی اعضای شورای تأمین شهرستان شامل نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و دستگاه‌های قضایی در سطح شهرستان اهر فراهم شده که با این برنامه‌ریزی مناسب شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور خواهیم بود.

فرماندار اهر گفت: در دو شهر اهر و هوراند انتخابات شوراهای اسلامی شهر برگزار و در 179 روستای بخش مرکزی اهر و هوراند نیز انتخابات شوراهای اسلامی روستایی برگزار می‌شود.

وی تعداد واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات آتی این شهرستان را 106 هزار نفر اعلام کرد و افزود: با حضور حداکثری و حماسی مردم شاهد یک انتخابات پرشور و رقابتی در سطح شهرستان اهر خواهیم بود.

انتهای پیام/60002/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول