اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم خبر داد

ثبت‌نام 400 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در قم

فرماندار قم گفت: قریب 440 نفر تا روز گذشته برای شرکت در ماراتن انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در قم ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام 400 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در قم

اسماعیل زارعی‌کوشا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به شروع ثبت‌نام شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: ثبت‌نام در این دوره به صورت حضوری در فرمانداری و بخشداری‌ها و دفاتر پیشخوان صورت می‌گیرد.

وی افزود: کسانی که از طریق دفاتر پیشخوان و آی سی تی اقدام به پیش ثبت‌نام می‌کنند تا ساعت 20 فردا باید کد رهگیری خود را به فرمانداری و بخشداری‌ها تحویل دهند تا ثبت‌نام آنها قطعی تلقی شود.

ثبت‌نام 130 نفر برای شرکت در انتخابات شورای شهر قم

فرماندار قم با بیان اینکه امروز مراجعه برای ثبت‌نام بیشتر از روزهای گذشته بود، گفت: معمولا ثبت‌نام بیشتر به روزهای آخر موکول می‌شود و امروز کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور خوبی در فرمانداری داشتند و امید است تا ساعت آخر ثبت‌نام شاهد حضور افراد بیشتری باشیم.

وی از ثبت‌نام 440 نفر برای شرکت در این ماراتن انتخاباتی تا روز گذشته خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد حدود 300 نفر خواستار عضویت در شوراهای اسلامی بخش‌ها بودند.

یکشنبه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام انتخابات شوراها

زارعی‌کوشا تاکید کرد: واجدین شرایط قانونی تنها تا ساعت 20 فردا، یکشنبه می‌توانند با در دست داشتن مدارک برای ثبت‌نام به فرمانداری قم و بخشداری‌های تابعه مراجعه کنند و مدت زمان در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام تمدید نمی‌شود.

مدارک لازم شامل اصل کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار، چهار قطعه عکس جدید 4×3 و دو نسخه تصویر تمام صفحه‌های شناسنامه و کارت ملی، اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی، اصل و تصویر مدرک تحصیلی معتبر و ارائه گواهی قبول استعفا برای اشخاصی که مشمول ماده 28 قانون انتخابات هستند است.

انتهای پیام/78001/خ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول