اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام معاونت امور استان‌های صدا و سیما:

اولویت برنامه سازی‌های صدا و سیما در انتخابات نشاط آفرینی است

قائم مقام معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: اولویت برنامه سازی‌های صدا و سیمای مراکز استان‌ها در انتخابات، امید بخشی، نشاط آفرینی بصیرت بخشی و آگاهی مردم جامعه است.

اولویت برنامه سازی‌های صدا و سیما در انتخابات نشاط آفرینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی، علی موسوی‌زاده در بازدید و بررسی برنامه‌های انتخاباتی مرکز این استان با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات  ریاست جمهوری اظهار کرد: در حوزه انتخابات صدا و سیمای مراکز اعتماد سازی و آگاهی بخشی در اولویت برنامه سازی‌ها قرار دارد.

وی افزود: دشمن با فشارهای اقتصادی می‌خواهد حماسه سیاسی سال 92 یعنی برگزاری پرشور انتخابات در ایران اسلامی رقم نخورد اما مردم با آگاهی و بصیرت بار دیگر این توطئه را نقش بر آب خواهند کرد.

موسوی‌زاده با اشاره به برنامه ریزی‌های ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما تصریح کرد: این سازمان در سه دوره تبیین و تشریح، تبلیغ و تهییج در امر برگزاری انتخابات اقدام به برنامه سازی متناسب با هر دوره می‌کند.

وی  بر بهره گیری از ظرفیت‌های خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها در مراکز تاکید کرد و افزود: باید از هم اکنون این خبرنگاران را تجهیز و با آن‌ها تمرین کرد تا در روز انتخابات به صورت کامل آماده باشند.

قائم مقام معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: با وجود قومیت‌های متفاوت در منطقه خراسان شمالی ضروری است تا در پرداختن به موضوعات مربوط به انتخابات از قومیت‌های مختلف در برنامه‌های انتخاباتی دعوت شود و با حضور در بخش‌های مختلف استان شور و نشاط مردم را در امر حضور در انتخابات به نمایش بگذاریم.

وی اظهار کرد: واحد شعر و موسیقی مراکز می‌تواند در قالب موضوعات حماسی، ملی، ایران و انتخابات موسیقی تصویر برای ایام برگزاری انتخابات تهیه و آماده کند.

موسوی‌زاده افزود: در این دوره از انتخابات، شبکه « شما » در ایام برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین روز انتخابات به کمک مراکز 32 گانه، به صورت تمام قد در اختیار انعکاس حضور حماسی مردم در اقصی نقاط کشور خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بتواند در راستای شعار سال به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی روسفید از میدان بیرون بیاید.

قائم مقام معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بررسی برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیما و همچنین کلیپ‌ها و آنونس های تولید شده در مرکز از فعالیت‌های انتخاباتی این مرکز در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم قدردانی کرد.

انتهای پیام/63001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول