اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

مهمترین تکلیف مردم در شرایط کنونی مشارکت در انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: مهمترین تکلیف مردم در شرایط کنونی مشارکت در انتخابات است.

مهمترین تکلیف مردم در شرایط کنونی مشارکت در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی صبح امروز در ششمین روز از ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و در حالی که دشمنان چشم به برگزاری این انتخابات دوخته‌اند مهمترین تکلیف مردم حضوری پرشور در انتخابات است.

وی ادامه داد: دشمن برای خدشه وارد کردن به این انتخابات و عدم برگزاری باشکوه این دوره از انتخابات توطئه‌های گوناگونی را چیده است لذا بصیرت و حضور آگاهانه مردم در این دوره از انتخابات بسیار مهم محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا مظهر تجلی اراده مردم در اداره امور و تصمیم‌گیری‌ها است افزود: شوراها به عنوان پارلمان‌های محلی دارای جایگاه ویژه‌ای هستند بنابراین حضور فعال و تاثیرگذار مردم می‌تواند گامی بسیار مهم در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت و نظام به شمار رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به اینکه انتخاب افراد متخصص و مدیر، بهترین راه برای خدمت‌رسانی مناسب، عمران و آبادانی شهر و روستا است، یادآور شد: باید به این نکته توجه داشت که وجود افراد مدیر در شوراهای شهر و روستا می‌تواند شهر را برای رسیدن به درآمدهای پایدار کمک کند و در این مسیر، مردم هستند که با انتخابی درست می‌توانند یاریگر مسئولان در عرصه‌های مختلف سازندگی باشند.

رجبی ادامه داد: امسال به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است لذا تا تحقق شعار حماسه سیاسی راهی نمانده چراکه مطمئن هستیم که مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای بزرگ را خواهند آفرید.

وی افزود: نباید اجازه دهیم که دشمنان در سرنوشت کشور ما دخالت کنند، البته ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب تاکنون با حضور در صحنه‌های مختلف و به ویژه با حضور پرشور در انتخابات دشمنان را مأیوس کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز بیان داشت: نامزدهای انتخاباتی نیز باید خدمت‌رسانی به مردم را از مهمترین رئوس برنامه‌های خود بدانند و تنها برای به دست آوردن آرای مردم شعار ندهند بلکه با اعتمادسازی و عمل به گفته‌های خود مردم را از خود راضی نگه دارند.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول