اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خردادماه تجلی حماسه سیاسی - 1

حجت‌الاسلام حیدریان: تبدیل نگرانی‌های جزئی به مخالفت از برنامه‌های دشمنان در انتخابات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای عدم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو، تبدیل‌کردن نگرانی‌های جزئی مردم به مخالفت را از برنامه‌های اساسی آنان در این انتخابات عنوان کرد.

حجت‌الاسلام حیدریان: تبدیل نگرانی‌های جزئی به مخالفت از برنامه‌های دشمنان در انتخابات است

حجت‌الاسلام محسن حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از آنجایی که ملت بزرگ ایران همواره در عرصه‌های سیاسی به ویژه انتخابات مشارکت حداکثری داشته‌اند لذا دشمنان به جد به دنبال ایجاد اختلاف در بین مردم و نظام با هدف کاهش آمار بالای مشارکت مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است.

وی یکی از برنامه‌های اساسی آنان را تبدیل‌کردن برخی نگرانی‌های جزئی به مخالفت و کشاندن مردم به خیابان‌ها ذکر کرد و گفت: بدون شک مردم همانند دوره‌های گذشته یاوه‌گویی‌های دشمنان را با مشارکت گسترده و معنادار خود پاسخ خواهند داد.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، دموکراسی در نظام‌های دنیا متکی به آرای مردم و حضور آنان در صحنه‌های مختلف است و ایران اسلامی با این تفاوت که این نوع حرکت در راستای دین انجام می‌شود، در این زمینه نظام‌مند است به این معنا که آرای مردمی تعیین‌کننده در انتخابات خواهد بود.

وی اضافه کرد: از آنجایی که دشمنان نمی‌توانند جلو این حرکت انقلابی مردم مبنی بر مشارکت در صحنه تعیین‌کننده انتخابات بگیرند لذا در صدد هستند تا به هر طریق ممکن عده‌ای انگشت‌شمار از عوامل خود را به سطح خیابان‌ها کشانده و با بزرگنمایی و سیاه‌نمایی آرای مردم و انتخابات را زیرسوال ببرند.

حجت‌الاسلام حیدریان گفت: از آنجایی که نظام اسلامی همواره مورد هدف دشمنان بوده و برای براندازی این حکومت الهی برنامه‌ریزی می‌کنند لذا مشارکت مردم و حضور آنان در تمامی صحنه‌ها به ویِژه انتخابات از اهمیت ویِژه‌ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: انتخابات پیش‌رو از اهمیت‌ویژه‌تری برخوردار است چرا که تحریم‌ها و فشارهای غرب در زمینه انرژی هسته‌ای با هدف فشار به مردم و جدایی از نظام اسلامی اعمال می‌شود که آنها منتظر برگزاری انتخابات و ارزیابی از چگونگی حضور مردم دارند لذا انتخابات خردادماه سال جاری سرنوشت‌ساز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: آگاهانه وارد شدن مردم به فضای انتخابات از حساسیت‌های این دوره است چرا که اقدامات پوپولیستی و عوام‌فریبانه زیاد خواهد بود و این حساسیت در این مقطع تاریخی را افزایش داده است.

حجت‌الاسلام حیدریان در ادامه گفت: گروهی که در دوره اصلاحات شعار می‌دادند که خط قرمزی برای دین، افکار عمومی و ولایت فقیه وجود ندارد امروز با افتخار می‌گویند که قبل از مسلمان بودن ایرانی هستیم و باز این جمله را بیان می‌کند که دوره اسلام‌گرایی به پایان رسیده است که با ادعاهای آن دوران آنان تفاوت‌های زیادی دارد.

وی افزود: امروز آن افراد شعارهایی می‌دهند که در گذشته به دلیل مخالفت مردم با آن شعارها و مطرح‌کردن آن در چنین مقطع زمانی که توسط آنها اعلام می‌شد، به موفقیت دست یافتند.

وی در پایان بر حضور آگاهانه مردم در این انتخابات تاکید کرد و گفت: فتنه 88 با هدف ضربه به نظام اسلامی شکل گرفت که با عوام‌فریبی سعی در انحراف اذهان را داشتند و به دلیل اینکه در این دوره از انتخابات نیز اقدامات عوام‌فریبانه پیش‌بینی می‌شود و به یقین چنین اقداماتی صورت خواهد گرفت لذا افزایش بصیرت در این انتخابات الزامی است تا منجر به فتنه و نگرانی‌های مردم نشود.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول