اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

همه امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در بوشهر فراهم است

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهرگفت: همه امکانات و تجهیزات لازم برای برپایی انتخاباتی باشکوه و پرشور در استان فراهم است.

همه امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در بوشهر فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن پرآور عصر امروز در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه پیش زمینه حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی است اظهار کرد: شاکله حماسی سیاسی، انتخابات است که 24 خرداد شاهد برپایی دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در کشور خواهیم بود.

وی با تاکید بر این نکته که زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در استان فراهم شده است افزود: کلید اجرایی انتخابات پس از اعلام رسمی وزیر کشور، از 21 فروردین در استان بوشهر شروع شد، بگونه‌ای که در تمام نقاط استان حتی در مناطق زلزله زده دشتی، فعالیت هیئت‌های اجرایی انتخابات آغاز شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر،حضور حداکثری مردم در انتخابات، اجرای قانون انتخابات و امانتداری را زمینه برپایی حماسه سیاسی اعلام کرد و گفت: شوراهای اسلامی حلقه اتصال دولت و مردم، نماد دموکراسی و پیگیری حل مشکلات مردم است که افزایش کاندیداها در این عرصه زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم می کند.

پرآور اضافه کرد: در استان بوشهر از 2365 نفر انتخابی شوراها، 1438 نفر آنان به عنوان اعضای اصلی به شوراهای اسلامی شهر و روستا راه می یابند.

محمدحسین زارع  معاون استاندار و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان نیز از فراهم شدن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات خبر داد و گفت: امکانات لازم برای برپایی انتخاباتی باشکوه مهیاست از این نظر رقم زدن حماسه سیاسی به همت مردم در استان بوشهر فراهم است.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان، استفاده از ظرفیت تبلیغی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان را در جهت تحقق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد سال جاری مورد تاکید قرار داد و گفت: تلاش بر این است که از تمام ظرفیت‌ها در زمینه اطلاع‌رسانی، تبیین ابعاد حماسه سیاسی و جلب مشارکت پرشور مردم در انتخابات، بهره گرفته شود.

علی موذنی ادامه داد: با تلاش های انجام شده پیش‌بینی می‌شود انتخاباتی پرشور و حماسی برگزار شود و مردم بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب اسلامی نشان دهند.

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات استان بوشهر هم با بیان اینکه آموزش دست اندرکاران انتخابات از مهر ماه سال گذشته آغازشده است، گفت: 350 نفر از اعضای هیئت‌های اجرایی آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند و 10 و 11 اردیبهشت نیز آموزش این هیئت‌ها در خصوص انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

سید اسماعیل موسوی تصریح کرد: از 612 روستا و آبادی استان بوشهر 381 روستا شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی دارند که تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این روستاها اندیشیده شده است.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه 24 خرداد به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/66006/غ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول