اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس ورزش‌های همگانی قزوین تأکید کرد

تقویت ورزش‌های همگانی بین بانوان قزوینی

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین گفت: ورزش‌های همگانی با اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی بین بانوان قزوینی تقویت می‌شود.

تقویت ورزش‌های همگانی بین بانوان قزوینی

مریم نخستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه توسعه و تقویت ورزش همگانی بانوان از مهم‌ترین اهداف این هیئت است، اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی با تعامل با مسئولان ورزشی این استان تلاش می‌کند این هدف را در زمان کوتاه‌تری محقق کند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مؤثری در توسعه ورزش بانوان در شهر قزوین به ویژه ورزش‌های همگانی صورت گرفته است، ابراز داشت: بانوان قزوینی برای نخستین بار در مسابقات طناب‌کشی اصفهان رتبه دوم را در سال گذشته کسب کردند و همچنین توانستند برگزیده منتخبان تیم ملی در این مسابقات شوند که به دست آوردن این موفقیت‌ها نشان‌دهنده رشد این رشته ورزشی در بین آنان بوده است.

رئیس کمیسیون سلامت و بهداشت شورای اسلامی شهر قزوین اذعان داشت: بانوان قزوینی برای نخستین بار در ورزش‌های همگانی استان قزوین در مسابقات یوگای کشوری مقام‌های نخست تا سوم را در گروه‌های سنی مختلف کسب کردند که تحقق این امر نیز از دیگر موفقیت‌های این بانوان در این رشته ورزشی بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه 26 کمیته در هیئت‌ ورزش‌های همگانی استان قزوین فعال شده است، اظهار داشت: این کمیته‌ها بانوان قزوینی را با ورزش‌های عصرگاهی، یوگا، طناب‌زنی، ایروبیک و آمادگی جسمانی آشنا می‌کنند تا آنان به این رشته‌های ورزشی علاقمند شوند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین اضافه کرد: 26 کمیته ورزش همگانی استان قزوین برای افزایش جذابیت و نشاط بین اقشار مختلف به ویژه بانوان تلاش مضاعفی می‌کنند تا بتوانند این رشته ورزشی را بین آنان توسعه و تقویت کنند.

رئیس کمیسیون سلامت و بهداشت شورای اسلامی شهر قزوین متذکر شد: هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین در راستای ایجاد نشاط و شادی در بین بانوان قزوینی اقدامات مؤثری انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته ورزش همگانی استان قزوین از رتبه هفدهم برخوردار بود، ابراز داشت: اکنون این استان در این رشته ورزشی جزو پنج استان ممتاز کشور است که این بیانگر رشد چشم‌گیر ورزشکاران قزوینی در رشته‌های ورزشی است.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین از تلاش‌ها و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز تشکر کرد و گفت: امیدواریم در سال جاری با اجرای برنامه‌های مختلف ورزش همگانی در بین بانوان دو چندان ارتقا یابد.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول