اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه:

پیاده‏روی همگانی فیروزکوهی‏ها در روز هوای پاک برگزار می‏شود

معاون فرماندار فیروزکوه از برگزاری برنامه باشکوه فرهنگی و ورزشی پیاده‏روی همگانی در این شهرستان در روز هوای پاک خبر داد.

پیاده‏روی همگانی فیروزکوهی‏ها در روز هوای پاک برگزار می‏شود

علی درویش‏خضری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: پیش از این مقرر بود تا شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در هفته سلامت به برگزاری برنامه پیاده‏روی همگانی مبادرت ورزد.

وی گفت: همچنین مقرر شده بود تا اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه، برنامه‏ای در همین راستا و به منظور فرهنگ‏سازی امر خطیر تحرک بدنی و ورزش همگانی بین خانواده‏ها داشته باشد.

معاون فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: با هماهنگی‏های به عمل آمده بین مدیران این دستگاه‏ها و همچنین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، مقرر شد تا در روز دوم اردیبهشت ماه مصادف با روز هوای پاک، این برنامه به صورت تجمیعی و با مسئولیت اداره محیط زیست برگزار شود.

درویش‏خضری تصریح کرد: حضور دانش‏آموزان به همراه اولیا و خانواده‏ها در این همایش می‏تواند یک کلاس درس بزرگ آموزشی در راستای فرهنگ‏سازی این مسئله و ورزش‏های همگانی در شهرستان در راستای تامین سلامت جسم و روان افراد باشد.

معاون فرماندار فیروزکوه یادآور شد: مسیر انجام راهپیمایی به زودی مشخص و به دستگاه‏ها ابلاغ می‏شود تا به عموم مردم اطلاع‏رسانی شود.

انتهای پیام/2568/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول