اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

100 پست خالی چالش اصلی ورزش و جوانان استان مرکزی بود

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: وجود 100 پست خالی در این اداره به‌ویژه در حوزه جوانان، مهم‌ترین مانع پیشرفت برنامه‌ها در سال گذشته بود.

100 پست خالی چالش اصلی ورزش و جوانان استان مرکزی بود

سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در سال گذشته علاوه بر مشکلات مالی، کمبود نیروی انسانی در اجرای برنامه‌ها تأثیر نامطلوبی داشت و مانع از اجرای تمامی برنامه‌‌ها و سیاست‌ها شد.

وی تصریح کرد: در اداره کل، بالغ بر 154 پست مصوب وجود دارد که متأسفانه حدود 100 پست خالی است و این مسئله مشکلاتی را برای این اداره به‌وجود آورده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: با ادغام اداره ورزش و سازمان ملی جوانان، کمبود نیروی انسانی به ویژه در حوزه جوانان نمود بیشتری داشت که با توجه به اهمیت و حساسیت مسائل مربوط به جوانان نیازمند رفع این مشکل هستیم.

ملکی مناسب‌سازی زیرساخت‌ها را مهم‌ترین عامل در پیشبرد اهداف سازمانی دانست و ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر بیشترین ادارات شهرستانی ما فاقد ساختمان اداری هستند، همچنین مکان مناسب برای برگزاری همایش‌ها و یا استقرار سمن‌ها را در اختیار ندارند.

وی افزود: عدم حمایت بخش خصوصی و نبود اسپانسر در تیم‌های مختلف ورزشی از دیگر مشکلات اداره ورزش و جوانان استان مرکزی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: در سال گذشته با وجود مشکلات اعتباری اما سال خوبی برای ورزش استان بود که از تمامی رؤسای اداره‌های شهرستانی، هیئت‌ها، جامعه ورزش استان، باشگاه‌داران، مربیان، داوران، پیشکسوتان، سمن‌های فعال در حوزه ورزش و جوانان، اعضای شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان و رسانه‌ها به دلیل تلاش بسیار تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/87013/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول