اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

بسترهای لازم برای همگانی کردن ورزش در جامعه فراهم شود

معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان‌رضوی گفت: باید با همکاری مسئولان ملی و استانی بسترهای لازم برای همگانی کردن ورزش در جامعه را فراهم کرد.

بسترهای لازم برای همگانی کردن ورزش در جامعه فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر رشید صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی نخستین دانشگاه تربیت بدنی کشور در مشهد اظهار کرد: تلفیق ورزش با علم و معنویت، سبب شکل‌گیری حماسه‌های ورزشی در کشور می‌شود و امیدواریم ایجاد دانشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور در مشهد، روند تحقق این آرمان را سریع‌تر از گذشته کند.

رشید خاطرنشان کرد: باید با همکاری مسئولان ملی و استانی این مطالبه ورزش کشور که بسترهای لازم برای همگانی کردن موضوع ورزش در جامعه را فراهم می‌کند، به سر منزل مقصود برسانیم.

وی عنوان کرد: دانشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور در مشهد، براساس ظرفیت‌ها و تفاهمات سه جانبه وزارت ورزش و جوانان، علوم، تحقیقات و فناوری و استانداری خراسان‌رضوی احداث می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: تامین بودجه احداث این دانشگاه به عهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مسایل مربوط به امور داخلی استان را نیز استانداری خراسان‌رضوی پیگیری می‌کند.

گفتنی است دانشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در مشهد و در زمینی به وسعت 50 هکتار در مدت زمان سه سال احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/70005/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول