اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 صورت گرفت

رشد 10 درصدی ورزش همگانی خراسان‌رضوی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از رشد 10 درصدی فعالیت‌های ورزشی خراسان‌رضوی در بخش همگانی در سال 91 نسبت به سال 90 خبر داد.

رشد 10 درصدی ورزش همگانی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با رصد مسائل ورزش و جوانان استان و توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، سعی و تلاش خود را از ابتدای سال گذشته آغاز کرد و با توجه به دشواری‌های موجود به موفقیت‌های چشمگیری نیز دست یافت.

وی افزود: ورزشکاران خراسان‌رضوی با تلاش و همت خود در سال گذشته با کسب 38 مدال رنگارنگ در رقابت‌های آسیایی، 25 مدال در رقابت‌های جهانی، افتخارات ارزشمندی را برای ورزش استان به ارمغان آوردند و با کسب 824 مدال رنگارنگ در رقابت‌های مختلف کشوری از جایگاه خوبی در کشور برخوردار شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با اشاره به رشد 10 درصدی فعالیت‌های ورزشی استان در بخش همگانی در سال 91 نسبت به سال قبل، گفت: امیدواریم فعالیت‌های اندک این مجموعه بتواند سهمی در ارتقا سطح ورزش استان در دو بعد همگانی و قهرمانی و بهبود اعتقاد و ‌اخلاق جوانان خراسان‌رضوی داشته باشد.

هاشمی‌جواهری ادامه داد: در حوزه آموزش نیز مربیان و داوران زیادی با برگزاری دوره‌های مختلف و اعزام به کلاس‌های آموزشی با آخرین روش‌های روز دنیا آشنا شدند و در سال جدید در خدمت ورزشکاران خراسان‌رضوی هستند.

وی با اشاره به ایجاد مرکز آموزش علمی کاربردی ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در سال گذشته اظهار کرد: این دانشگاه نیز با هدف پرداختن تخصصی به رشته‌های ورزشی ایجاد شد که هم‌اکنون با حدود 150 دانشجوی مرد و زن در چهار رشته تحصیلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی یادآور شد: تا سال 91 در 996 مکان ورزشی در بخش‌های خصوصی و اماکن متعلق به ارگان‌های دولتی و وزارت ورزش و جوانان در سطح استان خدمات مختلف ورزشی به مردم ارائه شده است.

هاشمی‌جواهری بیان کرد: در حال حاضر نیز 254 پروژه ورزشی متعلق به وزارت ورزش و جوانان در حوزه‌های شهری و روستایی به صورت روباز و سرپوشیده در دست اجرا است.

وی با اشاره به تلاش های اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در حوزه فرهنگی و امور جوانان، گفت: طراحی ساز و کار مناسب با تدبیر جمعی از اولویت‌های این اداره بوده است که منجر به تشکیل شورای راهبردی متشکل از کارشناسان و اساتید با تجربه و اتاق‌های فکر فعال شد و کمک شایانی به تدبیر امور جوانان در استان کرد.

هاشمی جواهری ادامه داد: در این بخش با برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌ها، نشست‌ها، مسابقات و نمایشگاه‌های مختلف در حوزه ازدواج و خانواده، مشارکت، هویت و اوقات فراغت برای توسعه و ارتقا مشارکت جوانان، تقویت هویت دینی و فرهنگی و ایجاد الگوهای مناسب زندگی و خانواده اقدامات خوبی انجام شد.

انتهای پیام/70004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول