اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم هاپکیدوی گیلان:

گیلان مرکز ورزش هاپکیدوی ایران است

مربی تیم هاپکیدوی گیلان گفت: گیلان مرکز ورزش رزمی هاپکیدوی ایران است.

گیلان مرکز ورزش هاپکیدوی ایران است

سجاد هاشم‌پور امروز در حاشیه آغاز مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت جسمی و روحی نمایندگان گیلان در این مسابقات، اظهار کرد: وضعیت تیم گیلان در مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور خوب است.

به گفته وی، تیم گیلان در چهار رده سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور در رشت شرکت کرده است.

مربی تیم هاپکیدوی گیلان، تعداد ورزشکاران گیلانی رده‌های مختلف سنی در این مسابقات را 43 نفر عنوان کرد و افزود: نمایندگان گیلان در تمام رده‌های سنی دارای شانس قهرمانی هستند.

وی با تصریح بر اینکه گیلان با دو تیم در این مسابقات حضور یافته است، اضافه کرد: گیلان مرکز ورزش رزمی هاپکیدو در ایران است.

به گزارش فارس، دوازدهمین دوره مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور و مسابقات هاپکیدو قهرمانی آسیا در روزهای 29 و 30 فروردین ‌ماه جاری در سالن شش هزار نفری شهدای رشت در منطقه سلیمان‌داراب این شهر برگزار می‌شود.

در این مسابقات 13 تیم از 12 استان همراه با 275 ورزشکار در دو بخش مبارزه و دفاع شخصی و در چهار رده سنی برای به دست آوردن در مجموع 28 مدال طلا به رقابت می‌پردازند.

مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها فردا جمعه از ساعت 10 صبح در سالن شش هزار نفری شهدای رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول