اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائمه جمعه بشرویه، سرایان و زیرکوه:

بوق‌های تبلیغاتی دشمن انتخابات ایران را نشانه گرفته است

ائمه جمعه بشرویه، سرایان و زیرکوه با بیان اینکه در شرایط فعلی دشمنان با بوق‌های تبلیغاتی خود به دنبال دلسردی و ناامید مردم و حضور کمرنگ ملت ایران در انتخابات هستند، خواستار خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد امسال شدند.

بوق‌های تبلیغاتی دشمن انتخابات ایران را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، امام جمعه بشرویه ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه بشرویه اظهار کرد: امام خمینی (ره) حرکت انقلابی خود را از عاشورا و کربلا آموخت و با تأسی از آموزه‌های دین مبین اسلام و قرآن و همراهی مردم در برابر رژیم ستمگر پهلوی قیام کرد.

حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین ادامه داد: نهال نوپای انقلاب اسلامی به تحریک دشمنان اسلام مورد ‌حمله متجاوزانه رژیم بعث عراق قرار گرفت و عرصه جدیدی در جنگ تحمیلی پیش روی ملت ایران قرار داده شد.

امام جمعه بشرویه تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس و تقدیم خون هزاران شهید برای دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب و حریم مرزهای جمهوری اسلامی ایران گوشه‌هایی از مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان است.

شمس‌الدین افزود: استکبار جهانی پس از شکست در جنگ سخت با روی آوردن به جنگ نرم و حمله به اعتقادات و ارزش‌های دینی نوجوانان و جوانان درصدد تضعیف نظام اسلامی برآمد که در این راستا نیز مقام معظم رهبری تهدیدات دشمن در عرصه جنگ نرم را گوشزد کردند.

وی با بیان اینکه دشمن وارد جریان سخت‌افزاری در حوزه اقتصاد و معیشت مردم شده است، گفت: سال گذشته تحریم‌های دشمن علیه ایران و افزایش گرانی و تورم با هدف ایجاد نگرانی و ناامیدی مردم از نظام تشدید شد اما ملت ایران با تمام سختی‌ها و تحریم‌ها مبارزه کرده و با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ارادت خود را به نظام و ولایت فقیه ثابت کردند.  

امام جمعه بشرویه عنوان کرد: در شرایط فعلی که دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز را پیش‌رو داریم دشمنان با بوق‌های تبلیغاتی خود به دنبال دلسردی و ناامید مردم و حضور کمرنگ ملت ایران در انتخابات هستند.

شمس‌الدین اذعان داشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در حرم مطهر رضوی از عموم مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کردند.

وی به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از حضور پر‌شور مردم است و حضور حداکثری مردم در انتخابات خط بطلانی بر اقدامات دشمن است.

امام جمعه بشرویه تاکید کرد: در عرصه انتخابات نیز هر کس با هر سلیقه و اصولی که احساس کند می‌تواند به مردم خدمت کند و مدیریت و مسائل عمرانی، ورزشی، اقتصادی و اشتغالزایی را در دست بگیرد، لازم است در شوراها ثبت‌نام کند.

شمس‌الدین از مناسبت‌های هفته به شهادت سپهبد ولی‌الله قرنی، سالروز انقلاب فرهنگی و تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران از نیروهای مقتدر و مخلص است که وظیفه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

وی سپاه و ارتش را دو نیروی مکمل در برابر فتنه‌های داخلی و تعرض دشمنان خارجی به کشور دانست و متذکر شد: ساخت سلاح‌های مدرن و تجهیزات نظامی و دفاعی پیشرفته حاصل تلاش نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران است.

امام جمعه سرایان: تمام جریان‌های سیاسی در انتخابات شرکت می‌کنند

امام جمعه سرایان نیز با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز سپاه یکی از بزرگترین و کارآمدترین نیروهای نظامی در خاورمیانه و جهان است.

حجت‌الاسلام احمد نجمی‌پور سه عامل مهم موفقیت سپاه را معنویت، بصیرت و ولایتمداری خواند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اضافه کرد: در انتخابات پیش رو مردم و مسئولان وظایف بسیار مهمی دارند و مسئولان با ایجاد شرایط مناسب باید زمینه حضور حداکثری مردم را در تمام جریان‌های سیاسی به خصوص انتخابات فراهم کنند.

امام جمعه زیرکوه: عامل موفقیت سپاه پاسداران بصیرت و ولایتمداری است

امام جمعه موقت زیرکوه نیز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز تشکیل سپاه گفت: عامل موفقیت سپاه پاسداران بصیرت و ولایتمداری است که با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

حجت‌الاسلام علی صادقی به شکست حمله نظامی آمریکا در "صحرای طبس" اشاره کرد و افزود: اگر کشوری تکیه به خدا داشته باشد و مجهز به نور ایمان باشد امدادهای غیبی کمکش می‌کند.

انتهای پیام/69006/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول