اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

برخورد جدی با محتکران کالاهای اساسی صورت گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: با توجه به تحریم‌های اقتصادی، دستگاه‌های نظارتی با برخورد جدی با محتکران کالاهای اساسی جلوی سوء‌استفاده دشمن را بگیرند.

برخورد جدی با محتکران کالاهای اساسی صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نمازجمعه بشرویه اظهار کرد: حضور میلیونی و یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ستودنی است و بار دیگر ملت با حضور منسجم خود حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران را حک کردند.

وی ادامه داد: مردم بصیر و هوشیار ایران در تمام مقاطع چه قبل از انقلاب و چه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها حاضر شده و پس از پشت سر گذاشتن هشت سال جنگ تحمیلی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ارادت قلبی خود را به نظام و ولایت فقیه نشان داده‌اند.

 

دشمنان با تحریم های اقتصادی درصدد ضربه به پیکره جامعه اسلامی هستند

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه بیش از 34 سال از تحریم‌های دشمنان علیه ایران می‌گذرد، افزود: امروزه دشمنان خارجی با اعمال تحریم‌های اقتصادی با همکاری خودفروختگان داخلی برای شکستن وحدت و خدشه به پیکره جامعه اسلامی ایران وارد شده‌اند.

شمس‌الدین تاکید کرد: با توجه به وضعیت بازار و روند رو به افزایش قیمت اجناس و کالاها، کسبه و بازاریان و تجار باید با رعایت انصاف و دقت نظر در توزیع و فروش کالاها جلوی هرگونه سوء‌استفاده دشمن بگیرند و دستگاه‌های نظارتی نیز با چشم تیزبین در حوزه نظارت و بازرسی بر توزیع کالاهای اساسی و آذوقه مردم با محتکران برخورد جدی کنند.   

وی دستیابی دانشمندان و نخبگان ایرانی به پیشرفت‌های گسترده در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، دفاعی، هوا فضا و انرژی هسته‌ای را از ثمرات انقلاب دانست و تصریح کرد: اینک دانشمندان ایرانی با ساخت پهپاد با برد 2 هزار کیلومتر که قادر به پرواز 24 ساعته بدون سوخت‌گیری است، به دور جدیدی از پیشرفت های علمی دست پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/69006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول