اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

صداقت و راستگویی رکن اصلی انتخابات است / طرفداران کاندیداها از تنش‌ها دوری کنند

امام جمعه بشرویه صداقت و راستگویی را رکن اصلی انتخابات دانست و گفت: به لحاظ رقابت بین کاندیداها و طرفداران آن‌ها همواره شاهد تنش‌هایی در جامعه هستیم اما صداقت، راستگویی و انتخاب اصلح به عنوان رکن اصلی در انتخابات است.

صداقت و راستگویی رکن اصلی انتخابات است / طرفداران کاندیداها از تنش‌ها دوری کنند

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس‌الدین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی ـ حماسه اقتصادی در برگیرنده یک سری اهداف مهم، اساسی و با حکمت است.

شمس‌‌الدین زاده افزود: تمام دستگاه‌های دولتی و آحاد مردم باید نسبت به جریان انتخابات تاکیدهای معظم‌‌له را جدی بگیرند و در آن راستا حرکت کنند.  

وی حماسه سیاسی را حضور حداکثری مردم دانست و ادامه داد: اصل معنی حماسه سیاسی حضور حداکثری مردم در مسائل سیاسی کشور همان انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا است.

امام جمعه بشرویه تلاش و کوشش، عدم وابستگی به کشورهای بیگانه، استفاده از تولید داخلی، تمرکز بر الگوی مصرف اسلامی و جلوگیری از اسراف و تبذیر را در حوزه اقتصاد بیان کرد.

شعار سال در راستای نیل به افق چشم‌انداز توسعه ایران

شمس‌الدین‌زاده با بیان اینکه مقام معظم رهبری شعار هر سال را با بینش حکیمانه خود تعیین می‌کند، اضافه کرد: تعیین شعار در قالب کلمات کوتاه بر اساس شرایط و مقتضیات کشور در راستای نیل به افق چشم‌انداز توسعه است.

وی خاطر نشان کرد: نامگذاری سال جدید تحت عنوان «حماسه سیاسی ـ حماسه اقتصادی» همانطور که برای دوستان انقلاب امیدبخش و نشاط آور است برای دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی شکننده و ناامیدکننده است.

امام جمعه بشرویه آمادگی مردم برای مواجهه با توطئه‌های سیاسی و اقتصادی و ایجاد وحدت اسلامی را از برکات پیام سال جدید دانست و افزود: برتری نظام مردم سالاری دینی در مواجهه با برون رفت توطئه‌های اقتصادی و سیاسی در مقابل نظام‌های لیبرال و سکولار به نمایش گذاشته می‌شود.

شمس‌الدین‌زاده حضور آگاهانه و ده‌ها میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی را یکی دیگر از برکات سال جدید دانست و ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات، تکمیل‌کننده حماسه حضور بی‌سابقه مردم در راهپیمایی عظیم 22 بهمن 91 خواهد بود.

وی با بیان اینکه طبیعت امر انتخابات به خودی خود چالش برانگیز است، متذکر شد: به لحاظ رقابت بین کاندیداها و طرفداران آنها همواره شاهد تنش‌هایی در جامعه هستیم اما صداقت، راستگویی و انتخاب اصلح به عنوان رکن اصلی در انتخابات است.

 انتهای پیام/69015/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول