اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه خواستار شد

برخورد قاطع با نابه‌سامانی‌ها در بازار

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه خواستار نظارت جدی بر نا‌به‌سامانی‌های بازار و برخورد قاطع با متخلفان و محتکران در بازار شد.

برخورد قاطع با نابه‌سامانی‌ها در بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه بشرویه اظهار کرد: در روزهای پایانی سال که به هفته نیکوکاری نامگذاری شده است از پاک‌ترین و بهترین اموال و بدون منت در راه خدا و برای کمک به نیازمندان انفاق کنیم.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم به موضوع انفاق سفارش کرده و انفاق در راه خدا را به عنوان یکی از مصادیق تقوای الهی معرفی می‌کند.

امام جمعه بشرویه با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد و خدمات ارزنده این نهاد انقلابی افزود: عملکرد کمیته امداد در سراسر کشور به خصوص در مناطق محروم و به ویژه در این شهرستان نیز بسیار قابل توجه و چشمگیر است.

شمس‌الدین تصریح کرد: کمیته امداد در راستای کمک به اقشار نیازمند در بخش‌های مختلف از جمله ایتام، اشتغال و خودکفایی، توانمندسازی، تحصیل، حمایت از خانواده‌های بی‌سرپرست، درمان و مسکن خدمت‌رسانی می‌کند.

 

وی به دیگر مناسبت‌های هفته به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اشاره کرد و گفت: در باب اهمیت درخت و درختکاری و حفظ منابع طبیعی و حفاظت از منابع آب و خاک در آیات و روایات سفارش فراوان شده است.

امام جمعه بشرویه متذکر شد: بهره‌برداری بیش از حد از منابع آبی توسعه کویر و حرکت شن‌های روان را به دنبال دارد و معضلی جدی برای کشاورزان و دامداران شهرستان محسوب می‌شود که در این زمینه نیز مهار آب‌های روان در پایداری و رونق کشاورزی نقش اساسی دارد.

شمس‌الدین عنوان کرد: در حوزه شهرستان از حجم 197 میلیون مترمکعب آب‌های روان در سال تنها 11 میلیون مترمکعب در سازه‌های سنگی و ملاتی ذخیره می‌شود که باید با ایجاد سدها و سازه‌های سنگی از ورود آب‌های روان به کویر و شور شدن آب و تقویت سفره‌های آب زیرزمینی اقدام کرد. 

 وی با بیان اینکه در چند ماه اخیر دنیای استکبار سختی‌های حصر اقتصادی را مضاعف کرده است، اذعان داشت: نظام استکبار رو به جنگ تمام عیار اقتصادی با ایران آورده است و با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی در صدد ایجاد نارضایتی و در تنگنا قرار دادن مردم ایران است.

امام جمعه بشرویه افزود: مسئولان باید با همدلی و همراهی یکدیگر بر وضعیت اصناف و شرایط حاکم بر بازار نظارت و بازرسی داشته باشند و با اتخاذ تدابیر مناسب بر نابسامانی‌های بازار نظارت جدی داشته و با متخلفان و محتکران در بازار برخورد قاطع کنند.

انتهای پیام/69009/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول