اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 216 مستقل استان زنجان:

ارتش مقتدرتر از همیشه حامی نظام و انقلاب است

فرمانده تیپ 216 مستقل استان زنجان با اشاره به پیشرفت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه دفاعی گفت: ارتش مقتدرتر از همیشه حامی نظام و انقلاب است.

ارتش مقتدرتر از همیشه حامی نظام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر سرتیپ سیدعلی موسویان ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز این شهر با گرامیداشت روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این روز با درایت امام راحل انتخاب و برای همیشه به عنوان روز ارتش انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در گذشته و در زمان پهلوی وابسته بود، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب ارتش به پیشرفت‌های بسیار خوبی در دستیابی به تسلیحات دفاعی دست یافته است.

فرمانده تیپ 216 مستقل استان زنجان با اشاره به افزایش قدرت دفاعی ایران اسلامی در طی سال‌های اخیر افزود: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه و بسیج و نیروی انتظامی حافظ و مدافع نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه امروز ارتش اقتدار، صلابت، و آمادگی کاملی برای دفاع از نظام و انقلاب دارد، تصریح کرد: آمادگی نیروهای نظامی کشورمان موجب شده است تا دشمنان جرات تعدی به کشورمان نداشته باشند.

امیر موسویان با بیان اینکه پیام ارتش برای دوستداران نظام و انقلاب صلح و دوستی است، ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب بدانند که هرگز نمی‌توانند ایران اسلامی را به زانو در بیاورند.

وی با بیان اینکه آنهایی که چشم طمع به ایران اسلامی دارند سخت در اشتباه هستند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی اجازه نخواهد داد که دشمنان نگاه چپ به این کشور داشته باشند.

فرمانده تیپ 216 مستقل استان زنجان با اشاره به ولایت‌مداری ارتش تصریح کرد: ارتش همیشه گوش به فرمان ولایت و رهبری است.

وی با اشاره به حضور موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس افزود: ارتش در راه دفاع از نظام و انقلاب، شهدای بسیاری تقدیم این آب و خاک کرده است.

انتهای پیام/2308/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول