اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذاکر اصفهانی در مراسم روز ارتش:

روز ارتش یادآور تاریخ مبارزات پر فراز و نشیب کشور ایران است

استاندار اصفهان گفت: روز ارتش، روز میثاق با شهدا و یادآور تاریخ مبارزات مردم ایران است که در راه اعتلای نظام اسلامی تاریخ پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند.

روز ارتش یادآور تاریخ مبارزات پر فراز و نشیب کشور ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علیرضا ذاکر اصفهانی پیش از ظهر امروز در آیین روز ارتش در اصفهان اظهار کرد: ارتش ایران اسلامی همواره در مسیر اعتلای کشور گام برداشته است و ارتشی‌‌ها در این راه حماسه‌های بسیاری آفریدند.

وی افزود: امروز روز میثاق با آرمان‌های شهدا و تمام جان برکفانی است که هستی خود ‌را در راه اسلام و میهن فدا کردند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه روز ارتش یادآور حماسه آفرینی مردان بزرگی از ایران اسلامی است، تاکید کرد: این مراسم یادآور تاریخ مبارزات مردم ایران است که در راه اعتلای نظام اسلامی تاریخ پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند.

وی با بیان اینکه شرایط عمومی کشور با وجود همه سنگ‌اندازی‌های دشمنان مطلوب است، گفت: انقلاب اسلامی ایران زمانی شکل گرفت که نظام مادی تمام جهان را فرا گرفته بود.

ذاکر اصفهانی تصریح کرد: اختلاف ما با استکبار به عنوان یک نظام مادی بنیادین و ریشه‌ای است چرا که اندیشه ما برآمده از دین و مانعی برای زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.

وی در ادامه با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد: دفاع از انقلاب در عرصه اقتصادی در شرایط کنونی بسیار مهم است و باید تلاش کنیم تا برنامه‌ای برای عملی کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب انجام دهیم.

*‌ مسئولان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

استاندار اصفهان اضافه کرد: در این راستا انتخابات آینده باید از روی آگاهی، بینش و تحقیق باشد و مسئولان نیز باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی در ادامه  تاکید کرد: اصفهان یک استان صنعتی است و هر گونه آسیب اقتصادی می‌تواند در سرنوشت استان تأثیر بسیاری داشته باشد.

ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه استان اصفهان در عرصه‌های مختلف علم و فناوری از جمله سلول‌های بنیادین، نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی و موارد دیگر جایگاه خوبی دارد، تاکید کرد: امروز بخش تولید و صنعت از شرایطی بهتر نسبت به سال‌های قبل به فعالیت خود ادامه می‌دهد چرا که تحریم‌ها به نوعی باعث شکوفایی بسیاری از صنایع شده است.

انتهای پیام/63008/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول