اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

تن ژنرال‌های آمریکایی در خلیج فارس از قدرت ارتش ایران ‌به ‌لرزه در‌می‌آید

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت:‌ تن ژنرال‌های آمریکایی در خلیج فارس از قدرت ارتش ایران ‌به ‌لرزه در‌می‌آید.

تن ژنرال‌های آمریکایی در خلیج فارس از قدرت ارتش ایران ‌به ‌لرزه در‌می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی پیش از ظهر امروز در مراسم روز ارتش در کرمان اظهار داشت: ارتش ایران به دلیل بهره‌گیری از آموزه‌های هشت سال دوران دفاع مقدس، ارتشی با تجربه است.

وی افزود: اکنون ارتش ایران اسلامی با همت، وحدت، ابتکار و خلاقیت و تلاش نیروهای خود به عنوان توان اول رزمی منطقه خاورمیانه تبدیل شده است.

کمالی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب یک ارتشبد ایران در مقابل یک سرباز آمریکایی دچار مشکل بود، گفت: امروزه تن ژنرال‌های آمریکایی در خلیج فارس یا هر جای جهان از قدرت یک سرباز جمهوری اسلامی ایران به ‌لرزه در می‌آید.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما باید بدانند که 30 نقطه حساس دنیا از نظر امنیتی و نظامی در ایران وجود دارد، تصریح کرد: یک‌هزار و 150 مایل مرز دریایی در ایران عرصه را بر هر دشمن مستکبری که خیال شومی برای این مملکت داشته باشد، می‌بندد، زیرا غیورمردان نیروهای مسلح در صورت هرگونه اقدام دشمن، آب‌های خلیج فارس را تبدیل به رود نیل می‌کنند تا فرعونیان در آن غرق شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان بیان داشت: تنگه هرمز به عنوان بزرگترین تنگه استراتژیک در اختیار ایران اسلامی است و جاده ابریشم نیز به عنوان یک معبر بین‌المللی در ایران قرار دارد و ظرفیت‌های موجود در کشور سبب شده تا دشمنان مستکبر جرأت نگاه چپ به این سرزمین را نداشته باشند.

کمالی عنوان کرد: ملت ایران در روز 24 خرداد ماه سال جاری با حضور گسترده خود، بار دیگر دشمنان را ناامید و تیر خلاصی را به دشمن می‌زنند و تمام توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی موجب خسارت وارد آمدن به خودشان شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به اینکه ایران اسلامی در حال حاضر قدرت هشتم دنیا است، گفت: کشور در مباحثی از جمله هسته‌ای، فضایی و نانوتکنولوژی، قدرت اول علمی منطقه و قطب علمی منطقه است. 

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی در هر جا که وارد شده‌اند، شکست‌های جبران‌ناپذیری را داشته‌اند که از جمله آن می‌توان به شکست آنها در لبنان، عراق، غزه و افغانستان اشاره کرد.

کمالی افزود: پیشرفت‌های ایران اسلامی در علم و تولید آن بسیار بالا است و قرآن‌سوزی، اهانت به پیامبر (ص) و ترور دانشمندان ایران اسلامی به دلیل به بن‌بست رسیدن دشمنان در مقابل اسلام و آموزه‌های دین مبین اسلام است.

انتهای پیام/80018/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول