اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب‌شرق ارتش:

ارتش پیشگام دفاع از عزت اسلامی است

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب‌شرق ارتش گفت: ارتش به عنوان پیشگام دفاع از عزت اسلامی و غرور ایرانی، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و تلاش می‌کنند که اعتماد رهبری به ارتش را با نقد جان و جوانی پاسخ دهند.

ارتش پیشگام دفاع از عزت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امیرنادر علیدوست پیش از ظهر امروز در مراسم رژه روز ارتش در کرمان اظهار داشت: در دفتر تاریخ جمهوری اسلامی ایران، دلاورمردی‌ها و سرافرازی‌های ارتش مانند نگینی می‌درخشد و ارتش به عنوان شمشیری آبدیده و ذوالفقاری برنده در مقابل تمام دشمنان ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران برای بازدارندگی استکبار جهانی و بیگانگان دوشادوش سایر نیروهای مسلح به خوبی ایستاده است، ابراز داشت: ارتشیان به عنوان پیشگام دفاع از عزت اسلامی و غرور ایرانی، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و تلاش می‌کنند که اعتماد رهبری به ارتش را با نقد جان و جوانی پاسخ دهند.

علیدوست بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با به روز کردن سیاست‌های دفاعی خود همگام با سیاست‌های دفاعی سایر نیروهای مسلح توانسته دست ابرقدرت‌ها را از این انقلاب و مملکت و نظام کوتاه کند.

وی با اشاره به اینکه امروز اقتدار، شجاعت، خودکفایی و ولایتمداری نیروهای مسلح سبب شده تا دشمنان از نیروی بازدارندگی آن در حیرت باشند، تصریح کرد: ارتش از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در رکاب امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است و همواره در برابر دشمنان ایران اسلامی ایستادگی می‌کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب‌شرق ارتش گفت: مردم همیشه پشتیبان نیروهای مسلح بوده‌اند و در سالروز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی جای تبریک و تهنیت به همه ملت ایران دارد.

علیدوست عنوان کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، نیروهای مسلح استقلال کامل دفاعی خود را اعلام می‌کنند و در این کشور تمام تجهیزات مورد نیاز با تکیه بر توان نیروهای متخصص، جوان و شهادت، بومی شده و نیازی به بیگانگان نداریم.

انتهای پیام/80018/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول