اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش:

ارتش به سیستم‌های پیشرفته پدافند هوایی مجهز شده است

فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش گفت: ارتش به سیستم‌های پیشرفته پدافند هوایی ساخت داخل مجهز شده است.

ارتش به سیستم‌های پیشرفته پدافند هوایی مجهز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امیر سرتیپ دوم علی ظریفی یگانه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی با استفاده از رویکرد علمی در حال پیشرفت کامل در همه بخش‌ها‌ست.

وی با اشاره به آمادگی ارتش خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب کشور از آمادگی کاملی برای برخورد با هرگونه تعدی احتمالی دشمنان برخوردار است.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش تصریح کرد: ارتش به‌ عنوان سربازی فداکار در هر نقطه از ایران اسلامی در مبارزه علیه زورگویان و استکبار جهانی در آمادگی کامل قرار دارد.

ظریفی‌یگانه در ادامه با اشاره به اینکه ارتش ایران ارتشی مردمی است گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی مردمی، مبتکر و مجهز به همه ادوات روز جهان است به طوری که در بخش نوآوری و خلاقیت پیشرفت‌های بسیاری کرده است.

وی اظهار کرد: کار نظامی کاری علمی است که تمام علوم در آن وجود دارد.

وی افزود: نیروهای نظامی به این دلیل همواره از علوم مختلف در تجهیز، و بروز‌سازی امکانات خود استفاده می‌کنند.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش در بحث پدافند هوایی افزود: پدافند هوایی در حال حاضر در اولویت‌ دفاع قرار دارد که در این خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران با مجهز شدن به سیستم‌های پیشرفته ساخت جوانان این مرز و بوم، پیشرفت‌های بسیاری داشته است.

فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور با تصریح بر اقتدار و آمادگی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و همچنین با اشاره به رونمایی از تانک سبلان، تصریح کرد: ‌ سیستم‌های این تانک با تانک‌های روز دنیا برابری می‌کند و امروز ارتش جمهوری اسلامی همدوش سپاه پاسداران در آمادگی کامل به‌سر می‌برد.

ظریفی یگانه در پایان خاطرنشان کرد: این ادوات و تجهیزات مدرن هرگونه تهاجم هوایی را به شدت پاسخ می‌دهند و به عنوان یک نیروی راهبردی، خاری در چشم دشمنان است.

انتهای پیام/2329/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول