اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عقیدتی و سیاسی آمادگاه آبیک:

تبعیت از ولایت فقیه از پایه‌های اصلی ارتش است

معاون عقیدتی و سیاسی آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک تبعیت محض از ولایت فقیه را از ارکان و پایه‌های اصلی ارتش و نیروهای مسلح بیان کرد.

تبعیت از ولایت فقیه از پایه‌های اصلی ارتش است

مرتضی عیسی‌‌زاده در حاشیه مراسم رژه گرامیداشت روز ارتش شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: آحاد جامعه اعم از مردم، مسئولان و نیروهای مسلح باید از مقام معظم رهبری تبعیت مطلق داشته و هر زمان و هر مکان و در هر صحنه و عرصه‌ای که نیاز باشد حضوری پرشور و گسترده داشته و پیرو منویات و فرمایشات ولایت فقیه باشند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی نیز هم‌گام با مردم و مسئولان مطیع ولایت مطلقه فقیه است تا به اهدافی که از پیش تعیین و پیش‌بینی شده، دست یابیم.

این مسئول ادامه داد: ارتش و نیروهای مسلح زیر نظر فرمانده معظم کل قوا در راستای تقویت و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می‌دارد.

معاون عقیدتی و سیاسی آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک با اشاره به نقش ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش به همراه نیروهای سپاه، بسیج و نیروهای مردمی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضوری فعال و چشم‌گیر داشته است.

عیسی‌زاده اضافه کرد: ارتشیان به هر قیمت که شده و حتی با نثار خونشان از این مرز و بوم در طول هشت سال جنگ تحمیلی دفاع کردند و 48 هزار شهید و بیش از 100 هزار جانباز، آزاده و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی نمودند.

وی تصریح کرد: امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی در درگیری با اشرار و جمع‌آوری مین‌های باقی مانده از دوران جنگ تحمیلی در مناطق مختلف نقش بسزایی دارد.

این مسئول بیان کرد: امروز ارتش در تمام نقاط مرزی کشور از تمام مرزها پاسداری می‌کند و قطعا به دشمنان اجازه نخواهد داد چشم طمع به ایران اسلامی داشته باشند.

چگونه می‌توان خون شهدا را ادا کرد؟

معاون عقیدتی و سیاسی آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک در پاسخ به این سئوال اظهار داشت: شهدا تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و فدای اسلام و انقلاب کردند بنابراین بر ما واجب است که پاسدار خون شهدا باشیم.

عیسی‌زاده افزود: شهدا حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را به صورت امانت بر عهده ما گذاشته‌اند که وظیفه داریم از آن حفظ و حراست کنیم تا خدای ناکرده در امانت شهدا خیانت نکرده و خون شهدا پایمال نشود.

وی ادامه داد: در هر پست و مقام و مسئولیتی که هستیم باید به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنیم تا شهدا هم از ما راضی و خشنود باشند.

این مسئول آمادگی رزمی را مهم‌ترین نقش ارتش در زمان فعلی عنوان کرد و گفت: برای همه یگان‌ها و نیروها طبق برنامه زمان‌بندی شده، برنامه‌های آموزشی در دستور کار قرار دارد که شامل آمادگی جسمانی، رزمی و مقابله با جنگ‌های منظم و غیر منظم می‌شود که ریشه این برنامه‌ها در پادگان‌ها و یگان‌هاست که شامل نیروهای پایور و سربازان می‌باشد.

معاون عقیدتی و سیاسی آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک اذعان داشت: طبق آمادگی یگان‌ها و سلسله مراتب فرماندهی، نیروهای ارتش هر زمانی که امکانش وجود داشته باشد بنا به دستور وارد عمل می‌شوند.

عیسی‌زاده افزود: مردم برای حضور در مراسم رژه روز ارتش سنگ تمام گذاشتند که جا دارد از این عزیزان قدردانی کنم.

وی یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی برخاسته از متن مردم است و از بازوان انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/77006/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول