اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانباز پرافتخار ارتش:

لباس فخر ارتش، لباس لبیک‌گویی به فرمان ولایت است

جانباز دوران دفاع مقدس و از امیران ارتش گفت: لباس عزتی که امروز ارتش بر تن کرده است لباس شرافت لبیک‌گویی و تبعیت به فرمان ولایت فقیه و دنباله‌روی در این مسیر است.

لباس فخر ارتش، لباس لبیک‌گویی به فرمان ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر علیرضا صادق‌زاده در مراسم گرامیداشت ایثارگران و جانبازان ارتشی که همزمان با 29 فروردین در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: توانمندی امروز ارتش در این سرزمین، توانمندی معنوی همراه با روحیه اطاعت‌پذیری محض از فرماندهی کل قوا است که خود مجتهدی جامع‌الشرایط و عالم به زمان هستند.

وی با بیان اینکه امروز تمام یگان‌های رزمی و دفاعی ارتش و حتی مهندسی و پشتیبانی به حضور در صحنه و دفاع از کیان این کشور افتخار می‌کنند، تصریح کرد: ما در مدت 39 ماه در شمال‌غرب و ارتفاعات حاج عمران توانستیم 8 هزار هکتار اراضی کشورمان را از مین‌های خطرناک پاکسازی کنیم اما در انفجاری که در اواخر مأموریت رخ داد از ناحیه صورت مصدوم شده و در کسوت خدمتگزاری باقی ماندیم.

وی خاطر نشان کرد: ویژگی‌های برجسته امروز ارتش مردمی بودن، اعتقادی بودن و علمی بودن حرکت‌ها و تمام سخت‌کوشی ارتش است که به معنای واقعی در سایه این توانمندی‌ها است که حقانیت ارتش ما به دنیا ثابت شده است.

صادق‌زاده روحیه شهادت‌طلبی و حفظ آرمان عاشورایی را از بزرگ‌ترین توفیقات ارتش در سال‌های اخیر توصیف کرد و ادامه داد: این فرهنگ و روحیه در بدنه و پیکره ارتش ساری و جاری شده است.

این جانباز دوران دفاع مقدس بیان کرد: ارتشیان ما امروز اعتقادات و ارزش‌های دینداری خود را حفظ کردند و در جانفشانی قصور و کوتاهی نداشته و در دانشگاه معنویت حسینی توانستند خود را به عناصر ارزشمدار اعتقادی و معنوی مجهز کنند.

وی قدرت ایمانی و شجاعت ارتشیان را بی‌نظیر توصیف کرد و یادآور شد: ما امروز در هر ساعاتی از شبانه‌روز وقتی از توفیقات و عزت‌آفرینی ارتش می‌شنویم روحیه گرفته و عرق ملی ما به جوش می‌آید چرا که فرزندان این کشور هر روز با فداکاری خود سنگرهای جدید علمی، پژوهشی و تحقیقی را تسخیر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این جانباز 70 درصد ارتش گفت: همین روحیه سبب می‌شود تا ما به این موضوع یقین داشته باشیم که خون پاک شهدا و گذشت ایثارگران و جانبازان به هدر نرفته و پرچم عزت ایران اسلامی امروز در دست جوانانی است که شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا بر عزت و صلابت ایران بیفزایند.

در این مراسم از تعدادی جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارتشی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/62006/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول