اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

توان دفاعی ارتش هر نوع تجاوزی را پاسخ می‌دهد

استاندار زنجان با اشاره به افزایش توان دفاعی ارتش جمهوری اسلامی گفت: این توان، در مقابل هر نوع تجاوزی به خاک ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توان دفاعی ارتش هر نوع تجاوزی را پاسخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم رژه روز ارتش اظهار داشت: باید قدردان خدمات نیروهای ارتش در طول دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به این‌که ارتش بعد از پیروز انقلاب در خدمت مردم و آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی قرار گرفت، افزود:‌ قبل از پیروزی انقلاب عملا همکار و همدست استکبار از جمله آمریکا و اسرائیل بود.

استاندار زنجان با تاکید بر تمایل نیروهای ارتش به امام و انقلاب بعد از پیروزی انقلاب افزود: بعد از آن بود که فرزندان این مملکت در خدمت مردم و کشور ایران قرار گرفت.

وی تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که ارتش هویت و موقعیت جدیدی پیدا کرد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به افزایش توان دفاعی ارتش جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این توان، در مقابل هر نوع تجاوزی به خاک ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی به خدمات قابل توجه ارتش جمهوری اسلامی در دوران پیش از آغاز جنگ اشاره و اضافه کرد: ارتش نقش مهمی در پایان دادن شورش‌های مناطق مختلف کشور نیز ایفا کرده است.

استاندار زنجان شهیدان صیاد شیرازی، کشوری و بابایی و خیلی از شهدای دیگر را از سرمایه‌های گران‌بهای ارتش عنوان کرد که جان خود را فدای ایران و انقلاب اسلامی کردند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به ویژه بودن ارتش ایران در بین ارتش‌های دنیا تصریح کرد: این ارتش مردمی‌ترین ارتش دنیا محسوب می‌شود.

وی به آشنایی خود با زیر بنای ارتش ایران اشاره و اضافه کرد: پرسنل ارتش افتخارات بزرگی برای ایران کسب کرده است.

در این مراسم فرمانده تیپ 216 مستقل استان زنجان هم ضمن تقدیر از نیروهای حاضر در صحنه، رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای ارتش را برای دفاع از سرزمین ایران یادآوری کرد.

سپس نیروهای حاضر در صحنه از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/73004/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول