اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

ارتش قادر به دفاع از کشور تا عمق 8 هزار کیلومتری مرزها است

استاندار خوزستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون با توجه به آمادگی و تجهیز به سلاح‌های مدرن قادر به دفاع از کشور تا عمق هشت هزار کیلومتری مرزها است.

ارتش قادر به دفاع از کشور تا عمق 8 هزار کیلومتری مرزها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در جمع یگان‌های مختلف نظامی و انتظامی به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نیروهای نظامی کشور در حال حاضر در آمادگی کاملی برای دفاع از تمامیت ارضی کشور قرار دارند و آماده دفع هرگونه تجاوزی به کشور هستند. وی خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی هم‌اکنون به دلیل داشتن توانمندی کامل تجهیزاتی قادر هستند تا عمق هشت هزار کیلومتری آن سوی مرز‌ها نیز از کیان کشور پاسداری کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های مقتدر و آماده منطقه است که در هر لحظه‌ای آماده پاسخ به هر تجاوزی است.

حجازی گفت: ارتش جمهوری اسلامی با داشتن نیروهای با ایمان و متدین و همچنین فرماندهانی شجاع و مقتدر، توانسته اقتدار و آمادگی روزافزون خود را به قدرت‌های جهان نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه ارتش از جمله نیروهایی است که با اتکا و ایمان به خدا به پیشرفت‌های خوبی رسیده است افزود: در حال حاضر ارتش در بعد معنوی یکی از قدرتمند‌ترین نیروهای دنیا است.

استاندار خوزستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی در خوزستان چهار هزار و 500 و در کشور 48 هزار شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و این امر نشان از قدرت و بالندگی این نیرو دارد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که «ارتش کلمه طیبه است»، گفت: این کلمه برگرفته از قرآن است و به معنای اقتدار و عزت ارتش است لذا ارتش جمهوری اسلامی باید قدر خود را بداند که چنین فرمانده، نیرو و شهدایی دارد.

استاندار خوزستان با اشاره به تحول، پیشرفت، آموزش و سازماندهی در ارتش، افزود: آمادگی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی موجب شده است دشمنان از هرگونه فکر تجاوز و تعدی به کشور مایوس و ناامید شوند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان در اوایل انقلاب که با حیله و نیرنگ و برنامه‌ریزی‌ برای از بین بردن ارتش، ادامه داد: امام راحل (ره) با هوشمندی و صلابت مانع تحقق این برنامه شد و با درایت و عنایت امام (ره) این توطئه به شکست انجامید.

حجازی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از آغاز مسئولیت فرماندهی کل قوا توسط مقام معظم رهبری ایشان دستور دادند ‌که نیروهای نظامی و انتظامی را خود راسا تحت نظر قرار دهند و بازسازی تجهیزات و نیروی انسانی را که در دوران دفاع مقدس دچار آ‌سیب‌هایی شده و در دیگر کشورهای دنیا شکل آن تغییر کرده بود، خود به طور مستقیم تدبیر کنند و پیشرفت نیروهای مسلح را نظاره‌گر باشند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مقام معظم رهبری با برنامه‌ریزی و هدایت، ارتش را به سمتی بردند که امروز ارتش جمهوری اسلامی از قدرتمند‌ترین نیرو‌ها در کشور و در بعد معنوی نیز از قدرتمند‌ترین نیروهای مسلح در جهان است.

استاندار خوزستان در پایان سخنان خود اظهار کرد: با این اقدام مقام معظم رهبری در حال حاضر ارتش جمهوری اسلامی ما، در ابعاد مختلف مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات است.

انتهای پیام/2329/ط30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول