اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

خصلت ولایی ‌بودن ارتش مایه مباهات ملت ایران است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خصلت مکتبی و ولایی ‌بودن ارتش جمهوری اسلامی مایه مباهات ملت ایران است.

خصلت ولایی ‌بودن ارتش مایه مباهات ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در مراسمی که به‌مناسبت روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران در بزرگراه امام خمینی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مذهبی و ولایی است، تاکید کرد: ارتش حافظ تمامیت ارضی ایران است و خصلت مکتبی و ولایی‌بودن آن مایه افتخار ملت ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اعلام کرد: ارتش ما تنها ارتشی است که مستشار خارجی در آن وجود ندارد در حالی که قبل از انقلاب 40 هزار مستشار در ارتش ایران وجود داشته است.

وی تصریح کرد: تجربه هشت سال دفاع ‌مقدس و توانایی‌های موجود در ارتش، خیال تجاوز را از متجاوزان می‌گیرد.

در ادامه مراسم، حجت‌الله دمیاد استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قبل از انقلاب دو قدرت بزرگ دنیا شوروی و بلوک غرب، جهان را قبضه کرده بودند، ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی با حضور امام خمینی(ره) به خود متکی شدیم و توطئه‌های دشمنان برای جدایی ارتش از انقلاب با تدبیر امام راحل خنثی شد.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی و ارتشی در آن زمان وفاداری خود را به امام راحل ثابت کرده‌اند، گفت: ارتش در پیشرفت‌های ملت ایران از نقشی چشمگیر برخوردار است و اکثر تجهیزات و ادوات ایران حاصل تلاش دانشمندان نظامی ارتش است.

به گفته استاندار کرمانشاه، امنیت بی‌نظیر داخلی در مرزهای کشور حاصل تلاش و ایثار ارتش جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/2700/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول