اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین اعلام کرد

آمادگی صددرصدی ارتش برای صیانت از مرزهای کشور

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان فرمانده کل قوا بوده و آمادگی صددرصدی برای صیانت از مرزهای کشور را دارد.

آمادگی صددرصدی ارتش برای صیانت از مرزهای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امیر عبدالرحیم شهری در آیین رژه نیروهای مسلح که در مقابل لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد، با اشاره به قدرت نظامی بالای ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش از قدرت نظامی بالایی برخوردار است و آمادگی صددرصدی برای صیانت از مرزهای کشور را دارد.

این مسئول با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح خود را مدیون شهدای هشت سال دفع مقدس می‌دانند، تصریح کرد: همگی باید راه شهدا را ادامه داده و در این مسیر حرکت کنیم زیرا که آنان برای دفاع از این مرز و بوم جنگیدند و جان خود را در این راه نثار کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین اذعان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس الگوهای امروز نیروهای مسلح هستند.

شهری عنوان کرد: امنیت امروز کشور در سایه خون شهدا ایجاد شده است و باید از این نعمت پاسداری کنیم.

گفتنی است، رژه نیروهای مسلح قزوین به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش با حضور آیت‌الله هادی باریک‌بین امام جمعه قزوین، احمد عجم استاندار قزوین، آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، داود محمدی نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس و حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، امیر عبدالرحیم شهری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین و سردار جعفری‌‌نسب فرمانده نیروی انتظامی این استان در مقابل لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/77003/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول