اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

ارتش آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور است

فرماندار سقز گفت: ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور است.

ارتش آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری ضمن تبریک روز ارتش اظهار کرد: ارتش در جنگ تحمیلی 8 ساله با حضور در جبهه و ‌تقدیم شهدای سرافراز از ‌عزت و آبروی نظام به خوبی پاسداری کرد و اکنون نیز با افزایش توان رزمی آماده دفاع از تمامیت ارضی و آرمان‌های نظام است.

وی با مدبرانه خواندن نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر فرزانه انقلاب گفت: نیروهای مسلح امسال با خلق حماسه سیاسی همگام با ملت شریف ایران‌، دشمنان قسم خورده نظام را ناامید خواهند کرد.

در ادامه این مراسم فرمانده تیپ 228 پیاده سقز نیز با گرامیداشت یاد شهید سپهبد قرنی به عنوان اولین شهید ارتش گفت: خصومت دشمنان و توطئه‌های آنان همیشه در برابر انقلاب اسلامی بوده و همواره این توطئه‌ها با درایت رهبر معظم انقلاب و حضور مردم و نیروهای مسلح در صحنه خنثی شده است.

گرشاسب ابوالحسنی با برشماری فداکاری‌ها، جانفشانی‌ها و دستاوردهای علمی،‌ فنی‌ و ‌نظامی ارتش افزود: تقدیم 48 هزار شهید‌170 هزار جانباز و 26 هزار آزاده نشانه بارز وفاداری ارتش به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

گفتنی است در پایان مراسم امروز، آمادگی رزمی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهرستان سقز با حضور ‌امام جمعه، فرماندار، مسئولین محلی و مردم این شهرستان به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/79010/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول