اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

تحقق 117 درصدی سهم اشتغال در زنجان

استاندار زنجان گفت: سال گذشته میزان تحقق تعهدات استان در زمینه اشتغال 17 درصد بیش از سهم تعیین شده بوده است.

تحقق 117 درصدی سهم اشتغال در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: موضوع اشتغال یکی از مهم‏ترین مسائل و موضوعات مورد تاکید به شمار می‏رود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به ظرفیت‏سازی‏های صورت گرفته عملکرد استان زنجان در بخش اشتغال بیش از تعهدات خود بوده است، خاطرنشان کرد: استان 17 درصد بیش از تعهد خود در سال گذشته اشتغال‌زایی کرده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری و ایجاد فرصت‏های شغلی مناسب حق مردم استان زنجان است، تصریح کرد: همه تلاش‏های صورت گرفته طی سال گذشته در زمینه اشتغال قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه حجم کارها و خدمات ارائه شده در حوزه‏های مورد تاکید مقام معظم رهبری بسیار خوب بوده است، یادآور شد: امسال نیز تحقق حماسه اقتصادی سرلوحه همه امور قرار گرفته است.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه تلاش برای تحقق شعار سال جاری وظیفه ولایی، انقلابی و شهروندی و دینی همه مسئولان است، ادامه داد: یکی از موضوعات و شاخص‏های مهم حماسه اقتصادی، شاخص اشتغال است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری یکی از خروجی‏های اقتصاد پویا و فعال هر کشوری است، تصریح کرد: برنامه‏ریزی‎ها در زمینه اشتغال طی سال جاری باید کاربردی‏تر باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه با استفاده از همه ظرفیت‏ها برای تحقق اشتغال در استان زنجان گام برمی‏داریم، یادآور شد: در این زمینه قبل از مشخص شدن تعهدات استان و سهم اعتبارات عمل می‏کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در سال 90 استان زنجان دومین استان کشور از نظر پایین بودن نرخ بیکاری شناخته شده است، اضافه کرد: در سال گذشته نیز پیشرفت‎های خوبی در این حوزه کسب شده است.

رئوفی‏نژاد با تاکید بر اینکه سهم اشتغال استان زنجان در سال جاری سقف ندارد، تصریح کرد: برای اشتغال‌زایی و انجام برنامه‏ها زمان را از دست نمی‏دهیم.

انتهای پیام/73006/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول