اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر:

ایجاد اشتغال برای خانواده شهدا از اولویت‌های بنیاد شهید است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: ایجاد اشتغال برای خانواده شهدا از اولویت‌های بنیاد شهید است.

ایجاد اشتغال برای خانواده شهدا از اولویت‌های بنیاد شهید است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیرعامل پالایشگاه جم اظهار داشت: خدمات‌رسانی به خانواده شهدا در هر نقطه‌ای از کشور وظیفه مسئولان است و باید دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

محمد حاجی‌زاده از اقدامات و برنامه‌های شرکت پالایش گاز فجر جم در راستای تکریم مقام شهدا و جانبازان تقدیر کرد.

وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در شهرستان‌های مختلف در راستای ارائه خدمات به مردم اهتمام دارد و تلاش زیادی برای رضایتمندی خانواده شهدا داریم.

حاجی‌زاده تصریح کرد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه ما است و ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است و باید همواره در مسیر شهدا حرکت کنیم.

این مسئول یادآور شد: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال « حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی» نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق منویات معظم‌له اهتمام ورزیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اضافه کرد: ایجاد اشتغال برای خانواده شهدا از اولویت‌های این اداره کل است و در شهرستان‌های مختلف اقدامات بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته است.

وی گفت: سامان‌دهی تمام گلزارهای شهدای استان بوشهر تا پایان سال جاری از برنامه‌های ارزشمند این نهاد است که تا پایان سال شاهد اجرا و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها خواهیم بود.

حاجی‌زاده ابراز داشت: در استان بوشهر سامان‌دهی گلزار مطهر شهدا در پنج شهرستان پایان یافته و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این روند در تمام گستره استان انجام می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای ساماندهی مزار هر شهید 8 میلیون تومان هزینه می‌شود که بخشی از اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی هر شهرستان و بخشی نیز از محل منابع داخلی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر عنوان کرد: طراحی تمثال مبارک شهدا و نصب این تمثال‌ها در بلوار اصلی شهرهای استان از برنامه‌های این نهاد برای زنده‌ نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه است.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول